ilość wyników: 10
W żartobliwym spocie Guinness Clear do szklanek nalewany jest napój składający się w "100% z H2O".
Czytaj więcejZmiana dotyczy 20 rynków, w tym Polski.
Czytaj więcejMałgorzata Kwilosz od 25 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej na kilka sposobów reasumuje przebieg swojej dotychczasowej kariery zawodowej. Powyższe motto to jeden z nich - chyba najbardziej trafne.
Czytaj więcejJeśli dojdzie do fuzji AB InBev i SABMillera, powstanie megakoncern browarniczy o wartości 250 mld dol., niemający sobie równego w świecie.
Czytaj więcejAgencje wracają do Polski ze skromnymi zdobyczami.
Czytaj więcejWolny rynek prasy i mediów wpuścił na łamy i anteny rzesze osób znanych i mniej znanych. Ich siłę oddziaływania mniej lub bardziej zręcznie wykorzystują marki. Jakie są efekty celebrytyzacji?
Czytaj więcejDiageo po raz czwarty w Polsce organizuje akcję "Pij rozważnie. Alkohol to odpowiedzialność". Edukuje, tłumaczy, przekonuje, ale nie wygraża.
Czytaj więcejPod koniec ubiegłego roku marka Baileys z portfolio Diageo ruszyła z pierwszą globalną kampanią reklamową. O kampanii i tożsamości marki mówi Agnieszka Lewandowska, senior brand manager Female Portfolio Poland and Eastern Europe Diageo.
Czytaj więcejMarka whisky zorganizowała imprezę w rytmach m.in. techno i house'u.
Czytaj więcejMarketer w nowej strukturze chce zawojować wszystkie najważniejsze kategorie.
Czytaj więcej