Wyniki wyszukiwania dla tagu - digital-one
ilość wyników: 17

Bartłomiej Brzoskowski przechodzi do agencji Kamikaze reklama

Bartłomiej Brzoskowski przechodzi do agencji Kamikaze

Przez ostanie lata związany był z Fenomem (obecnie Feno).

Czytaj więcej
Deloitte Digital w Warszawie reklama

Deloitte Digital w Warszawie

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek kierują kreacją w nowym warszawskim studio. Po akwizycji agencji Digital One firma ma ambitne plany.

Czytaj więcej
Filmteractive 2015: Polacy wygrywają Market media-inne

Filmteractive 2015: Polacy wygrywają Market

Drugiego dnia imprezy, podczas targów treści interaktywnych i crossmedialnych, najlepszymi okazały się: "Digital Stories" i "Createrria: Craft your games!" stworzone przez Polaków.

Czytaj więcej
Pascalu, czy ci nie żal? reklama

Pascalu, czy ci nie żal?

Po trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.

Czytaj więcej
W ciekawych czasach żyjemy! opinie

W ciekawych czasach żyjemy!

O tegorocznym festiwalu telewizyjnym MIPTV pisze Olgierd Cygan, szef agencji Digital One.

Czytaj więcej
Budujemy mosty dla branded entertainment opinie

Budujemy mosty dla branded entertainment

- Fragmentacja rynku mediowego, połączona z ogromną konkurencją ze strony internetu doprowadzą do sytuacji, w której nadawcy/wydawcy są coraz bardziej otwarci na współpracę z markami - konferencji DISCOP Istanbul pisze Olgierd Cygan, CEO Digital One.

Czytaj więcej
Sprzedam agencję. Szybko! opinie

Sprzedam agencję. Szybko!

Socializer i Lemon Sky miały być częścią międzynarodowych holdingów - odpowiednio Aegis Media i WPP. Te jednak nie zdecydowały się jeszcze na zakup aktywów. Pierwszy kwartał br. przyniesie rozwiązanie?

Czytaj więcej
Kontent rządzi - nie tylko w Londynie opinie

Kontent rządzi - nie tylko w Londynie

O imprezie Content London 2013 pisze Olgierd Cygan, CEO/managing partner agencji Digital One.

Czytaj więcej
Second screen rządził na Filmteractive 2013 media-internet

Second screen rządził na Filmteractive 2013

Zakończyła się trzecia edycja Filmteractive, międzynarodowego wydarzenia poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym.

Czytaj więcej
Niepomijalne wideo media-internet

Niepomijalne wideo

Rynek treści i reklamy wideo w internecie zyskuje na znaczeniu. O tym dyskutowali w zeszłym tygodniu eksperci podczas panelu zorganizowanego przez IAB Polska.

Czytaj więcej