Wyniki wyszukiwania dla tagu - discovery-networks
ilość wyników: 11
Korki.tv - 8. klasa od dziś w Telewizji Metro media-tv

To poszerzenie projektu kierowanego dotychczas do maturzystów.

Czytaj więcej
Korki.tv dla maturzystów już od 22 kwietnia media-tv

Bezpłatne zajęcia online w telewizji Metro i serwisie Player.

Czytaj więcej
Wiosną TVN i Player wzmocnią ofertę serialową media-tv

TVN 7 stawia na reality show. Cel stacji: zdobycie młodego widza.

Czytaj więcej
Start-up o wielu twarzach marketing

Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.

Czytaj więcej
Trzy lokalne nowości w jesiennej ramówce TLC media-tv

Kanał zwiększa liczbę projektów powstających w Polsce.

Czytaj więcej
Ośmiu chętnych na MUX-8 media-tv

Co najmniej osiem firm chce uruchomić nowe, darmowe kanały telewizyjne.

Czytaj więcej
Jak wykorzystać zmiany na rynku reklamy telewizyjnej? opinie

- Zaangażowanie widza wpływa na ogólną opinię o produkcie, ocenę jego jakości, a także na skłonność do zakupu - pisze Sylwester Molenda, research, insights & innovation director Discovery Networks CEEMEA.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Rekonstrukcja brokerów TV media-tv

Rynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.

Czytaj więcej
Na chwilę przed rewolucją media-inne

Wjeżdżających do hotelu w podwarszawskiej Jachrance gości już od pierwszego szlabanu witały specjalne jednostki wojskowe. Bojowe nastawienie towarzyszyło większości uczestnikom 39. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2012.

Czytaj więcej