Wyniki wyszukiwania dla tagu - dobro
ilość wyników: 15

NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki" media-tv

NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

Działania reklamowe realizują: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Czytaj więcej
Platige Image i Dobro twórcami czołówki do serialu “Rojst" media-tv

Platige Image i Dobro twórcami czołówki do serialu “Rojst"

Reżyserem nowej produkcji kanału Showmax jest Sebastian Pańczyk.

Czytaj więcej
McDonald's promuje ofertę wakacyjną marketing

McDonald's promuje ofertę wakacyjną

Sieć oferuje też konkurs dla fanów.

Czytaj więcej
McDonald's startuje z kampanią McWrapów [wideo] reklama

McDonald's startuje z kampanią McWrapów [wideo]

Firma chce zainteresować produktem najbardziej zabieganych.

Czytaj więcej
Axa z kampanią wizerunkową - "Masz moc!" [wideo] reklama

Axa z kampanią wizerunkową - "Masz moc!" [wideo]

Pierwsza kampania o ratowaniu i o takim zasięgu.

Czytaj więcej
PKO BP chwali się wynikami kampanii w YT reklama

PKO BP chwali się wynikami kampanii w YT

Spot "Kluczowe decyzje" w niespełna 13 dni obejrzano ponad 3,5 mln razy

Czytaj więcej
PKO BP reklamuje Mini Ratkę reklama

PKO BP reklamuje Mini Ratkę

Pierwsza kampania reklamowa zbudowana na nowej platformie komunikacji.

Czytaj więcej
PKO BP z nową platformą komunikacji reklama

PKO BP z nową platformą komunikacji

Spot wizerunkowy pt. "Kluczowe decyzje" w reżyserii Tomasza Bagińskiego to oficjalny start nowej formuły komunikacji banku.

Czytaj więcej
Kierunek ORLEN - nowe otwarcie w komunikacji Koncernu PROMOCJA

Kierunek ORLEN - nowe otwarcie w komunikacji Koncernu

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu. Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie będzie również efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN.

Czytaj więcej
PKN ​Orlen: otwieramy nowy etap w komunikacji naszej marki marketing

PKN ​Orlen: otwieramy nowy etap w komunikacji naszej marki

Orlen chce być lovebrand; nową koncepcję komunikacji opracowała agencja Publicis.

Czytaj więcej