Wyniki wyszukiwania dla tagu - dove
ilość wyników: 13

Branding jest dowiezioną obietnicą marketing

Branding jest dowiezioną obietnicą

- Gdyby trzeba było podzielić twoją firmę, co byś zatrzymał: majątek, halę produkcyjną i wyposażanie czy wypracowaną markę? To ostatnie? Świetnie! - pisze Dominika Wnuczyńska, project manager Rio Creativo

Czytaj więcej
"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad] marketing

"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad]

"Kiedy uczynimy produkt bardziej "męskim", nikt na to nie zwraca uwagi. A kiedy bardziej "kobiecym", okazuje się, że to jest śmieszne, dziwne" - mówi doktor Joanna Jeśman ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie.

Czytaj więcej
Unilever oszczędza i ma wyniki marketing

Unilever oszczędza i ma wyniki

W pierwszej połowie 2017 r. producent Dove i Algidy zarobił na czysto 3,3 mld euro, o 22,4 proc. więcej niż rok wcześniej. To m.in. efekt planu oszczędnościowego.

Czytaj więcej
Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci opinie

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Czytaj więcej
Kino czeka na kolejny rekord opinie

Kino czeka na kolejny rekord

Wciąż chętnie reklamują się marki młodzieżowe, spadki notuje kategoria finanse - pisze Bartosz Zientek, group account director, Codemedia.

Czytaj więcej
Unilever bije się w pierś panie-przodem

Unilever bije się w pierś

Zaledwie 2 proc. reklam produktów Unilevera prezentuje kobiety świadome i inteligentne. Czy oficjalne przyrzeczenie firmy o zerwaniu ze stereotypami zmieni komunikację FMCG adresowaną do kobiet na zawsze?

Czytaj więcej
Marketing z celem opinie

Marketing z celem

Hasło "Konsumuję, więc jestem" staje się w krajach rozwiniętych coraz częściej wstydliwie ukrywane - pisze Filiberto Amati.

Czytaj więcej
Lidl ekumenicznie reklama

Lidl ekumenicznie

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Czytaj więcej
Timotei: mniej rodzinna, bardziej aspiracyjna marketing

Timotei: mniej rodzinna, bardziej aspiracyjna

Nowa kampania Timotei to rewolucja. Unilever wspiera relaunch szeroką komunikacją.

Czytaj więcej
FMCG tnie budżety marketing

FMCG tnie budżety

Najwięksi marketerzy redukują wydatki reklamowe.

Czytaj więcej