Wyniki wyszukiwania dla tagu - dove
ilość wyników: 11

Unilever oszczędza i ma wyniki marketing

Unilever oszczędza i ma wyniki

W pierwszej połowie 2017 r. producent Dove i Algidy zarobił na czysto 3,3 mld euro, o 22,4 proc. więcej niż rok wcześniej. To m.in. efekt planu oszczędnościowego.

Czytaj więcej
Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci opinie

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Czytaj więcej
Kino czeka na kolejny rekord opinie

Kino czeka na kolejny rekord

Wciąż chętnie reklamują się marki młodzieżowe, spadki notuje kategoria finanse - pisze Bartosz Zientek, group account director, Codemedia.

Czytaj więcej
Unilever bije się w pierś panie-przodem

Unilever bije się w pierś

Zaledwie 2 proc. reklam produktów Unilevera prezentuje kobiety świadome i inteligentne. Czy oficjalne przyrzeczenie firmy o zerwaniu ze stereotypami zmieni komunikację FMCG adresowaną do kobiet na zawsze?

Czytaj więcej
Marketing z celem opinie

Marketing z celem

Hasło "Konsumuję, więc jestem" staje się w krajach rozwiniętych coraz częściej wstydliwie ukrywane - pisze Filiberto Amati.

Czytaj więcej
Lidl ekumenicznie reklama

Lidl ekumenicznie

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Czytaj więcej
Timotei: mniej rodzinna, bardziej aspiracyjna marketing

Timotei: mniej rodzinna, bardziej aspiracyjna

Nowa kampania Timotei to rewolucja. Unilever wspiera relaunch szeroką komunikacją.

Czytaj więcej
FMCG tnie budżety marketing

FMCG tnie budżety

Najwięksi marketerzy redukują wydatki reklamowe.

Czytaj więcej
Przetargowa karuzela reklama

Przetargowa karuzela

Przetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.

Czytaj więcej
Olimpiada z korporacyjnym logo P&G marketing

Olimpiada z korporacyjnym logo P&G

Najnowszy projekt sponsoringowy Procter & Gamble wpisuje się w nowy trend eksponowania korporacyjnego logo przez największych marketerów.

Czytaj więcej