Wyniki wyszukiwania dla tagu - edipresse-polska
ilość wyników: 13

Joanna Skwarna w kadrze zarządzającej WP Media media-internet

Joanna Skwarna w kadrze zarządzającej WP Media

Odpowiada za pocztę, WP Pilot i Open FM. Zastąpiła Jerzego Dąbrówkę, który rozstał się z firmą.

Czytaj więcej
Rusza polski "National Geographic Kids" media-prasa

Rusza polski "National Geographic Kids"

Pierwszy, specjalny numer magazynu ukazał się 31 sierpnia.

Czytaj więcej
Sylwia Niemczyk nową naczelną WP Kobieta media-internet

Sylwia Niemczyk nową naczelną WP Kobieta

Przez 12 lat związana była z Edipresse Polska.

Czytaj więcej
"Przyjaciółka" w większej objętości media-prasa

"Przyjaciółka" w większej objętości

Nowe wydanie dwutygodnika wspiera multimedialna kampania m.in. w TV.

Czytaj więcej
Kolporter z większą ofertą dystrybucyjną media-prasa

Kolporter z większą ofertą dystrybucyjną

W pierwszym półroczu br. oferta wzbogaciła się o blisko 140 nowych tytułów.

Czytaj więcej
Gwiazdy coraz mniej błyszczą media-prasa

Gwiazdy coraz mniej błyszczą

Magazyny people notują wyraźne spadki sprzedaży. Zmiany w konsumpcji mediów dotknęły jeden z najbardziej odpornych segmentów prasowych.

Czytaj więcej
Wydawcy sami sobie winni [wywiad] media-prasa

Wydawcy sami sobie winni [wywiad]

Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska, wskazuje błędy wydawców oraz przekonuje, że debiut z luksusowym magazynem w trudnych czasach ma sens.

Czytaj więcej
Po co wydawcy Onet? media-internet

Po co wydawcy Onet?

Analitycy finansowi uważają, że Ringier Axel Springer drogo kupił portal, a korzyści z transakcji nie są oczywiste.

Czytaj więcej
Monopol na poradnictwo media-prasa

Monopol na poradnictwo

W odstępstwie kilku dni Wydawnictwo Bauer zakończyło procesy zakupu dwóch pism poradnikowych. Choć kupiło najsłabsze tytuły w swoich segmentach, to jednak ma ich łącznie sześć.

Czytaj więcej
Najlepsi nadawcy i biura reklamy w 2011 roku media-tv

Najlepsi nadawcy i biura reklamy w 2011 roku

Najlepiej ocenionym telewizyjnym nadawcą mijającego roku został Polsat, w kategorii stacji radiowej zwyciężyło RMF Classic. Najbardziej docenione biura reklamy to, w zależności od kategorii: Discovery Media, Edipresse Polska, Gazeta Wyborcza i Metro, RRM, Ströer oraz Interia.pl.

Czytaj więcej