ilość wyników: 10
Ten rok będzie dużo gorszy dla branży, ale nie jestem wyłącznie pesymistą. Liczę na to, że pandemia skłoni wielu klientów do nowego spojrzenia na wartość profesjonalnej komunikacji w dobie kryzysu i że przyniesie to długofalowe, pozytywne skutki - mówi Ryszard Solski, prezes Solski Communications.
Czytaj więcejSAR przedstawił skład jury tegorocznej edycji konkursu.
Czytaj więcejDwa srebra i jeden brąz dla Polski.
Czytaj więcejZdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.
Czytaj więcejNajwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Czytaj więcejCelem jest przedstawienie opinii na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością komunikacji marketingowej.
Czytaj więcejMarketing & Business Solutions to kategoria projektów inicjowanych przez liderów marketingu.
Czytaj więcejWcześniej zajmowała się m.in. projektami związanymi z tworzeniem i pozycjonowaniem marek.
Czytaj więcej7 złotych, 31 srebrnych, oraz 16 brązowych statuetek trafiło do laureatów konkursu.
Czytaj więcejStrategy director po ponad trzech latach odchodzi z agencji.
Czytaj więcej