ilość wyników: 9
Rafał Brzoska, prezes firmy InPost, jest pewien, że takie opakowania to przyszłość e-commerce.
Czytaj więcejPiąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.
Czytaj więcejDziałania przygotowane przez PZL będą prowadzone na wielu rynkach w Europie.
Czytaj więcejW olsztyńskim sklepie, który otwiera się 7 maja, połączono asortyment marek Eobuwie i Modivo.
Czytaj więcejW negocjacjach na wyłączość uczestniczą Cyfrowy Polsat i A&R Investments Limited, jeden z akcjonariuszy InPostu. CCC chce pozyskać za mniejszościowe udziały 1 mld zł.
Czytaj więcejZa kreację odpowiada agencja 23 Heroes, która kontynuuje dobrze przyjęty koncept #zawszewtwoimstylu.
Czytaj więcejNa powierzchni 2300 mkw. znajdzie się prawie 200 tys. par butów.
Czytaj więcejFirmy handlu online w I poł. br. wydały na reklamy o 8 proc. więcej.
Czytaj więcejStartuje największa w historii firmy kampania reklamowa realizowana równolegle na czterech rynkach na kontynencie. W centrum znajduje się nowy claim, sieć stawia na ugruntowanie tożsamości marki i wzmocnienie jej postrzegania.
Czytaj więcej