ilość wyników: 10
Dwaj znani menedżerowie inwestują w spółkę Welcome Digital, uruchamiają butik doradczy Hello Consulting.
Czytaj więcejWzmocnienie działu kreacji agencji.
Czytaj więcejPetr Havlíček, CEO Y&R w regionie CEE, nie wyklucza kandydatury Tomasza Wojciechowskiego na stanowisko szefa kreacji w agencji. - Decyzję o mianowaniu dyrektora kreatywnego podejmie Michał Kazimierczak, nowy CEO Grupy Y&R Brands w Polsce, który dołączy do nas w maju - dodaje.
Czytaj więcejE-mail z takim tematem dotarł do nas 3 października o 9 rano. W treści tylko jedno zdanie: "It is our great pleasure to inform you that you have been awarded at the 19th Golden Drum Festival". O Golden Drum pisze Mateusz Książek, senior copywriter DDB Warszawa.
Czytaj więcejWprowadzana pod skrzydłami Procter & Gamble i Tevy marka może zawojować rynek leków na przeziębienie.
Czytaj więcejAgencje poszły na zakupy, dekoniunktura na rynku sprzyja obniżaniu cen spółek, to dobry moment na poszerzenie kompetencji. O tym, jak skutecznie przejąć spółkę na rynku reklamowym, opowiada Jacek Olechowski, prezes Mediacap.
Czytaj więcejWyobraź sobie pracę w biurze, w którym czujesz się jak w krainie czarów. Wyobraź sobie - tylko tyle ci pozostało, pracownicy agencji reklamowych mają to codziennie na żywo.
Czytaj więcejJohn Domas, nowy CEO i country manager Young & Rubicam Brands, opowiada o tym, co robił, kiedy nie było go w Polsce, oraz o swoich planach na zarządzanie grupą.
Czytaj więcejPaweł Heinze, dyr. kreatywny Leo Burnett Warszawa, dzieli się z nami wrażeniami z roli jurora tegorocznej edycji konkursu reklamowego Golden Drum.
Czytaj więcejTBWA i Tequila połączyły się w jedną multizadaniową strukturę, która ma odpowiadać na wszelkie potrzeby klientów. Tych zaś ostatnio z TBWA wyraźnie ubywało. Zmiany te, podyktowane długofalową strategią, zbiegły się z koniecznością optymalizacji biznesu.
Czytaj więcej