Wyniki wyszukiwania dla tagu - euro-rscg
ilość wyników: 8

Zmiana warty w Young & Rubicam Brands opinie

Zmiana warty w Young & Rubicam Brands

Petr Havlíček, CEO Y&R w regionie CEE, nie wyklucza kandydatury Tomasza Wojciechowskiego na stanowisko szefa kreacji w agencji. - Decyzję o mianowaniu dyrektora kreatywnego podejmie Michał Kazimierczak, nowy CEO Grupy Y&R Brands w Polsce, który dołączy do nas w maju - dodaje.

Czytaj więcej
Fwd: Golden Drum Awards Notification opinie

Fwd: Golden Drum Awards Notification

E-mail z takim tematem dotarł do nas 3 października o 9 rano. W treści tylko jedno zdanie: "It is our great pleasure to inform you that you have been awarded at the 19th Golden Drum Festival". O Golden Drum pisze Mateusz Książek, senior copywriter DDB Warszawa.

Czytaj więcej
Vicks - wielki debiut P&G w farmaceutykach marketing

Vicks - wielki debiut P&G w farmaceutykach

Wprowadzana pod skrzydłami Procter & Gamble i Tevy marka może zawojować rynek leków na przeziębienie.

Czytaj więcej
Jak kupić spółkę za jej własny zysk? artykuly

Jak kupić spółkę za jej własny zysk?

Agencje poszły na zakupy, dekoniunktura na rynku sprzyja obniżaniu cen spółek, to dobry moment na poszerzenie kompetencji. O tym, jak skutecznie przejąć spółkę na rynku reklamowym, opowiada Jacek Olechowski, prezes Mediacap.

Czytaj więcej
Kredą po ścianie artykuly

Kredą po ścianie

Wyobraź sobie pracę w biurze, w którym czujesz się jak w krainie czarów. Wyobraź sobie - tylko tyle ci pozostało, pracownicy agencji reklamowych mają to codziennie na żywo.

Czytaj więcej
Back in town artykuly

Back in town

John Domas, nowy CEO i country manager Young & Rubicam Brands, opowiada o tym, co robił, kiedy nie było go w Polsce, oraz o swoich planach na zarządzanie grupą.

Czytaj więcej
Kreatywność mamy w DNA artykuly

Kreatywność mamy w DNA

Paweł Heinze, dyr. kreatywny Leo Burnett Warszawa, dzieli się z nami wrażeniami z roli jurora tegorocznej edycji konkursu reklamowego Golden Drum.

Czytaj więcej
W grupie raźniej... i taniej artykuly

W grupie raźniej... i taniej

TBWA i Tequila połączyły się w jedną multizadaniową strukturę, która ma odpowiadać na wszelkie potrzeby klientów. Tych zaś ostatnio z TBWA wyraźnie ubywało. Zmiany te, podyktowane długofalową strategią, zbiegły się z koniecznością optymalizacji biznesu.

Czytaj więcej