ilość wyników: 6
W czasie pandemii największy spadek w Polsce zanotowały kosmetyki z segmentu premium - raportuje Santander Bank Polska na temat sektora kosmetycznego.
Czytaj więcejW 2016 r. Polacy wydali na zakupy w internecie ponad 6 mld euro.
Czytaj więcejInBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.
Czytaj więcejDo Polski weszła oficjalnie marka SodaStream. Mimo że na świecie wywołała ostatnią kampanią sporo komentarzy, a na Coli i Pepsi wymusiła poważne ruchy strategiczne, pierwsze kroki na polskim rynku stawia ostrożnie. Czy ma szansę, jak zapowiada, wstrząsnąć rynkiem napojów w Polsce?
Czytaj więcejMegafuzja telekomunikacyjna w USA zablokowana, teraz my pożyczamy MFW, pijemy coraz więcej alkoholu i kupujemy coraz więcej smartfonów - świat i Polska w liczbach.
Czytaj więcejRodzime marki kosmetyczne nie ustępują pola agresywnym międzynarodowym brandom. Wręcz przeciwnie, sięgają po znanych celebrytów, wchodzą w nowe, modne kategorie.
Czytaj więcej