ilość wyników: 6
Raport EY "Technologiczna transformacja marketingu" pokazuje, że firmy w komunikacji z konsumentami najchętniej korzystają z narzędzi marketing automation. Przyszłość należy jednak do technologii opartych na sztucznej inteligencji lub umożliwiających zaawansowaną personalizację.
Czytaj więcejPytanie brzmi: aż czy tylko tyle?
Czytaj więcejTo nowe stanowisko w strukturze spółki.
Czytaj więcejNiewiele mniej, bo odpowiednio 64% i 61%, zainwestuje w sztuczną inteligencję i w rozwiązania chmurowe - wynika z badania EY.
Czytaj więcejZwycięzców 22. edycji nagród Webby ogłoszono wczoraj w Nowym Jorku.
Czytaj więcejPonad 700 mln zł przychodów, pierwszy w historii ligi dodatni wynik finansowy netto 16 klubów Ekstraklasy - 66 mln zł, najwyższe wpływy z transferów - 117 mln zł i rekordowe z praw mediowych - 260 mln zł - wynika z raportu EY i Ekstraklasy.
Czytaj więcej