Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 142

Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Tytus, Romek i A’Tomek w kampanii Media Markt reklama

Tytus, Romek i A’Tomek w kampanii Media Markt

Sieć wystartowała z nową kampanią wizerunkową.

Czytaj więcej
Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną? opinie

Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną?

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Czytaj więcej
MTV Music stawia na polskie produkcje media-tv

MTV Music stawia na polskie produkcje

Kanał rozpoczyna promocję. Akcent postawiono na social media.

Czytaj więcej
Polskie marki kosmetyczne aktywne na Facebooku media-internet

Polskie marki kosmetyczne aktywne na Facebooku

Najwięcej fanów ma Inglot, a Bielenda najszybciej ich zyskuje.

Czytaj więcej
Start-up o wielu twarzach marketing

Start-up o wielu twarzach

Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.

Czytaj więcej
Artur Żmijewski twarzą Gomez.pl [wideo] reklama

Artur Żmijewski twarzą Gomez.pl [wideo]

Rusza kampania promująca jesienno-zimową kolekcję odzieżową.

Czytaj więcej
Squid pomaga dotrzeć do istotnych treści media-internet

Squid pomaga dotrzeć do istotnych treści

O mobilnej aplikacji dla osób, które niezbyt garną się do czytania, ale można je przekonać, że czytać warto, rozmawiamy z Tomaszem Lisem, Country Managerem Polska w firmie Squid.

Czytaj więcej
Intermarché uruchamia fanpage na Facebooku media-internet

Intermarché uruchamia fanpage na Facebooku

Odwiedzający profil detalisty z Grupy Muszkieterów znajdą na nim treści związane z bieżącą ofertą sklepów, a także kontekstowe porady.

Czytaj więcej
Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe reklama

Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe

Kampania realizowana jest pod hasłem "A ty, co zobaczysz?"

Czytaj więcej