Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 158

Interia ma ponad 20 milionów użytkowników PROMOCJA

Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

Serwisy Grupy Interia w marcu br. odwiedziło ponad 20 milionów użytkowników, wynika z badania Gemius/PBI za marzec 2018. To efektowne potwierdzenie trendu utrzymującego się od kilkunastu miesięcy - Interia rośnie najszybciej na tle portalowej konkurencji.

Czytaj więcej
Nie ogłaszajmy końca Snapchata opinie

Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Snapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.

Czytaj więcej
Region CEE: Przegonić intruzów reklama

Region CEE: Przegonić intruzów

Reklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social media. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.

Czytaj więcej
Gorący marketingowy Mundial opinie

Gorący marketingowy Mundial

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej
9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska media-tv

9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska

Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej
TVP Sport inwestuje w e-sport media-tv

TVP Sport inwestuje w e-sport

Nadawca został wyłącznym partnerem cyklu rozgrywek Intel Extreme Masters, ESL One i ESL Mistrzostwa Polski

Czytaj więcej
Nescafe Azera Americano rusza z nową kampanią reklama

Nescafe Azera Americano rusza z nową kampanią

Komunikacja zaplanowana jest na Facebooku, Instagramie, platformach VoD.

Czytaj więcej
Zdrowy Nabiał - nowa aplikacja mobilna marketing

Zdrowy Nabiał - nowa aplikacja mobilna

Projekt jest odpowiedzią na trendy w żywieniu polskiego konsumenta oraz czarny PR skierowany przeciw produktom nabiałowym.

Czytaj więcej
Niestraszki PZU w "The Voice Kids" media-tv

Niestraszki PZU w "The Voice Kids"

Zintegrowaną kampanię prowadzą agencje z IPG Mediabrands.

Czytaj więcej
Business Factory: Nowy algorytm Facebooka będzie korzystny dla użytkowników opinie

Business Factory: Nowy algorytm Facebooka będzie korzystny dla użytkowników

Narzekać mogą tylko ci, którzy nie wyszli z ery "engagement baiting" - twierdzi partner serwisu społecznościowego.

Czytaj więcej