Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 186

Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie reklama

Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie

Marka General Motors po raz pierwszy zdecydowała się na promowanie nowego modelu auta na platformie społecznościowej.

Czytaj więcej
ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie media-internet

ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie

"The Rundown" pojawi się także na Facebooku i Snapchacie.

Czytaj więcej
Nowy kanał reklamowy Lidla to Instagram reklama

Nowy kanał reklamowy Lidla to Instagram

Produkty marek własnych promowane są w 15-sekundowych filmach.

Czytaj więcej
Walmart nawiązuje współpracę z Tasty marketing

Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.

Czytaj więcej
McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje media-internet

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Czytaj więcej
Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15% marketing

Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Czytaj więcej
Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce marketing

Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce

Jakub Bartosiak, head of performance Kamikaze, pokazuje, jak z perspektywy marki "prześwietlić" potencjalnych partnerów e-commerce i spośród wielu wybrać tych gwarantujących ruch, a co za tym idzie sprzedaż.

Czytaj więcej
Zaciekaw, a będą cię słuchać [wideo] marketing

Zaciekaw, a będą cię słuchać [wideo]

Musimy zadbać o to, by nasz przekaz był interesujący, a nie o to, by dzielić go na małe kąski - przekonuje Andrew Davis, rozchwytywany mówca marketingowy, jeden z czołowych promotorów content marketingu, autor “Brandscaping: Unleashing the Power of Partnerships".

Czytaj więcej
Kosmetyki 2.0 opinie

Kosmetyki 2.0

E-commerce i digital wywierają coraz większy wpływ na branżę kosmetyczną. Ważną zmianą w strategii firm są także działania proekologiczne - pisze Andrzej Mytych, dyrektor ds. komunikacji i członek zarządu AVON Cosmetics Polska

Czytaj więcej
14 influencerek w nowej aktywacji CCC marketing

14 influencerek w nowej aktywacji CCC

Na kanale marki na Facebooku CCC Shoes & Bags każdego dnia prezentowane są dwie stylizacje stworzone przez influencerki.

Czytaj więcej