Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 48

Media społecznościowe i eventy, czyli para doskonała opinie

Media społecznościowe i eventy, czyli para doskonała

Organizujesz rocznicową imprezę, konferencję biznesową, fachowe warsztaty, premierę nowego produktu, pokaz mody czy otwarcie nowego lokalu? Social media pomogą!

Czytaj więcej
Filmteractive 2017 o markach przyszłości marketing

Filmteractive 2017 o markach przyszłości

Za nami warszawska edycja, na której pokazały się takie firmy jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar.

Czytaj więcej
Filmteractive 2017: marki przyszłości marketing

Filmteractive 2017: marki przyszłości

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości.

Czytaj więcej
Filmteractive Festival 2017 o digital marketingu przyszłości reklama

Filmteractive Festival 2017 o digital marketingu przyszłości

Tegoroczna edycja jest podzielona na dwie części - warszawską (12.10.2017) i łódzką (17.10.2017).

Czytaj więcej
Facebook: szybsze strony pojawią się wyżej w Aktualnościach media-internet

Facebook: szybsze strony pojawią się wyżej w Aktualnościach

Aktualizacja będzie stopniowo rozwijana w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

Czytaj więcej
Ströer Digital Media uruchamia TagLife marketing

Ströer Digital Media uruchamia TagLife

To platforma wspierająca micro-influencer marketing.

Czytaj więcej
Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad] media-internet

Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad]

- Musiało się wydarzyć kilka szokujących sytuacji, które dotknęły największe światowe koncerny, abyśmy zrozumieli, jak ważny jest kontekst reklamy. Powierzchnie reklamowe premium będą więc miały coraz większe znaczenie - mówi Marta Sułkiewicz, business development director/advertisers EMEA Gemius

Czytaj więcej
Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka media-inne

Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

Agencja publikuje nowy raport "Top Thirty Global Media Owners".

Czytaj więcej
Dlaczego polski marketing nie jest innowacyjny? marketing

Dlaczego polski marketing nie jest innowacyjny?

O tym jak nie tworzyć produktów cyfrowych piszą Adrian Pietraszkiewicz i Łukasz Korol z Code & Pepper.

Czytaj więcej
Rusza kampania Domo+ media-tv

Rusza kampania Domo+

Działania, którym towarzyszy konkurs, wspierają program "Remont w 48h".

Czytaj więcej