ilość wyników: 10
Grupa Polsat przejęła za 103 mln zł kanały telewizyjne ZPR Media. Jednocześnie Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia pakietu ok. 32 proc. akcji Netii.
Czytaj więcejBohaterami programu są polscy żołnierze, którzy zostali ciężko ranni podczas misji w Afganistanie. Przeżyli piekło wojny dzięki pomocy kolegów i polskich lekarzy walczących o ich życie.
Czytaj więcejFokus TV to jeden z najciekawszych eksperymentów na naszym rynku TV. Choć kanał nadaje zaledwie od dwóch lat, już zasłużył sobie na miano zjawiska osobnego. Ciągle eksperymentuje. I ciągle rośnie. To między innymi dlatego w naszym raporcie "Nadawcy" nagrodziliśmy go tytułem Telewizji Roku.
Czytaj więcejBlisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".
Czytaj więcejRaport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.
Czytaj więcejStarcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.
Czytaj więcejHistoria Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.
Czytaj więcejGłówne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.
Czytaj więcejRynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.
Czytaj więcejAMC Networks przez akwizycję Chellomedia silnym kopniakiem otworzyło furtkę do wejścia na rynek europejski. Choć Polska w całej tej transakcji stanowi niewielki wycinek, to efekt dealu może mieć wielkie znaczenie dla firm, które je na naszym rynku dotyka.
Czytaj więcej