Wyniki wyszukiwania dla tagu - fundacja-wielka-orkiestra-swiatecznej-pomocy
ilość wyników: 11
Mastercard partnerem 27. edycji Pol’and’Rock Festival marketing

Firma jest partnerem wydarzenia organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już po raz dziesiąty.

Czytaj więcej
Advalue Engaged - nowa marka w obszarze marketingu zaangażowanego społecznie [wideo] marketing

Zarządzanie nią objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z agencją od ponad 6 lat.

Czytaj więcej
Perfumy Pol’and’Rock Love od WOŚP w perfumerii Sephora.pl marketing

Drugi z linii limitowanych zapachów trafił do sprzedaży z końcem stycznia br.

Czytaj więcej
Lavazza ogłasza dwuletnią współpracę z WOŚP marketing

Włoska marka kawy zdecydowała się na wsparcie największej polskiej akcji charytatywnej.

Czytaj więcej
Perfumy "Pol’and’Rock" Music od 25 czerwca w sieci Sephora marketing

Jerzy Owsiak i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy stworzyli perfumy we współpracy z firmą Quality Missala.

Czytaj więcej
Zaangażowanie społeczne biznesu oczami Jurka Owsiaka marketing

W cyklu "Something good to add" rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem - pomysłodawcą, współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - o tym, jak wygląda współpraca z biznesem z perspektywy NGO.

Czytaj więcej
#JedenDzieńDłużej - Gazeta.pl dla WOŚP media-internet

19 stycznia portal poprowadzi dodatkową zbiórkę na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Czytaj więcej
Dzięki czemu WOŚP odnosi sukcesy? marketing

W niedzielę 12 stycznia po raz 28. cała Polska będzie emocjonować się finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dr Jolanta Tkaczyk, ekspertka ds. marketingu z Akademii Leona Koźmińskiego, tłumaczy na czym polega wizerunkowa moc WOŚP.

Czytaj więcej
BBDO Warszawa promuje akcję mBanku na rzecz WOŚP [wideo] reklama

W ubiegłym roku w ramach tej samej akcji mBank przekazał na konto Fundacji WOŚP 2 miliony złotych.

Czytaj więcej
"Wyborcza na Pol'and'Rock" - specjalne wydanie na festiwal media-prasa

Dziennikarze "Gazety Wyborczej" tworzą również newsletter festiwalowy.

Czytaj więcej