ilość wyników: 11
Firma jest partnerem wydarzenia organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już po raz dziesiąty.
Czytaj więcejZarządzanie nią objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z agencją od ponad 6 lat.
Czytaj więcejDrugi z linii limitowanych zapachów trafił do sprzedaży z końcem stycznia br.
Czytaj więcejWłoska marka kawy zdecydowała się na wsparcie największej polskiej akcji charytatywnej.
Czytaj więcejJerzy Owsiak i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy stworzyli perfumy we współpracy z firmą Quality Missala.
Czytaj więcejW cyklu "Something good to add" rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem - pomysłodawcą, współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - o tym, jak wygląda współpraca z biznesem z perspektywy NGO.
Czytaj więcej19 stycznia portal poprowadzi dodatkową zbiórkę na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Czytaj więcejW niedzielę 12 stycznia po raz 28. cała Polska będzie emocjonować się finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dr Jolanta Tkaczyk, ekspertka ds. marketingu z Akademii Leona Koźmińskiego, tłumaczy na czym polega wizerunkowa moc WOŚP.
Czytaj więcejW ubiegłym roku w ramach tej samej akcji mBank przekazał na konto Fundacji WOŚP 2 miliony złotych.
Czytaj więcejDziennikarze "Gazety Wyborczej" tworzą również newsletter festiwalowy.
Czytaj więcej