Wyniki wyszukiwania dla tagu - gazeta-pl
ilość wyników: 19

Kilka refleksji po festiwalu Cannes Lions 2019 reklama

Kilka refleksji po festiwalu Cannes Lions 2019

Festiwal Cannes Lions nigdy jeszcze nie był tak ważnym wydarzeniem dla branży, jak w tym roku - uważa Nicola Mendelsohn, wiceprezes Facebooka na Europę, Afrykę i Bliski Wschód.

Czytaj więcej
"Plaża bez peta" - wakacyjna akcja serwisu Gazeta.pl media-internet

"Plaża bez peta" - wakacyjna akcja serwisu Gazeta.pl

Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, a jej partnerem jest Greenpeace Polska.

Czytaj więcej
Marki zaangażowane to marki wyraziste reklama

Marki zaangażowane to marki wyraziste

Jeśli udaje się pogodzić cel klienta i cel agencji poprzez zrobienie czegoś dobrego dla świata, miasta, sąsiadów, zwierzaków lub oceanów, to idealnie - uważa Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny VML&YR Poland, która niedawno otrzymała Grand Prix i Tytanowego Lwa w Cannes za "Ostatni Twój Weekend".

Czytaj więcej
Brąz na festiwalu w Cannes: "Ostatni Twój Weekend" reklama

Brąz na festiwalu w Cannes: "Ostatni Twój Weekend"

Projekt zgłosiła agencja VMLY&R Poland, która była jego pomysłodawcą wraz z portalem Gazeta.pl.

Czytaj więcej
Zapomniane słowo na H opinie

Zapomniane słowo na H

W świecie biznesu znane są przypadki, w których to, co dziś nazywane jest strategią rynkową, wczoraj nazywano hipokryzją.

Czytaj więcej
Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions reklama

Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions

W kategoriach Titanium i Glass będzie walczyć m.in. z Nike, Adidas, HBO, The New York Times, Gillette, L'Oreal i Volvo.

Czytaj więcej
Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend" media-prasa

Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend"

Chodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiotawiania kobiet. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas,

Czytaj więcej
Paweł Wilkowicz naczelnym Sport.pl media-internet

Paweł Wilkowicz naczelnym Sport.pl

Dla serwisu pracuje od 2013 r.

Czytaj więcej
Gazeta.pl w nowej szacie media-internet

Gazeta.pl w nowej szacie

Strona ma się szybciej ładować i być atrakcyjniejsza dla reklamodawców.

Czytaj więcej
Kamil Rutkowski dyrektorem kreatywnym Gazeta.pl media-internet

Kamil Rutkowski dyrektorem kreatywnym Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl wzmacnia dział wideo. Za materiały na YouTube odpowiada Taida Mrówczyńska.

Czytaj więcej