Wyniki wyszukiwania dla tagu - gemius
ilość wyników: 26

Trendy w e-commerce w 2018 r. marketing

Trendy w e-commerce w 2018 r.

E-commerce to nieustanny wyścig technologiczny - wskazuje Jacek Zientkiewicz, brand manager platformy Shoper, analizując trendy w e-commerce na 2018 r.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni opinie

Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni

Wstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.

Czytaj więcej
Smaker.pl najpopularniejszym serwisem kulinarnym wg Gemiusa media-internet

Smaker.pl najpopularniejszym serwisem kulinarnym wg Gemiusa

We wrześniu skorzystało z niego prawie 3,7 mln użytkowników.

Czytaj więcej
Klienci Paczkomatów to głównie osoby młode i wykształcone marketing

Klienci Paczkomatów to głównie osoby młode i wykształcone

Według raportu Gemiusa e-commerce w Polsce w 2017 r. Paczkomat InPost jest drugą, po dostawach kurierem najbardziej popularną formą dostaw zakupów w sieci.

Czytaj więcej
Portret polskiego użytkownika e-commerce według Gemiusa marketing

Portret polskiego użytkownika e-commerce według Gemiusa

Zakupy online są przede wszystkim postrzegane jako nieskomplikowane i wygodne - całodobowa dostępność to główny zachęcający czynnik dla 82 proc. polskich klientów e-sklepów.

Czytaj więcej
Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn media-internet

Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn

Z analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.

Czytaj więcej
Baner rządzi internetem reklama

Baner rządzi internetem

Z raportu GemiusAdMonitor za pierwsze półrocze br. wynika, że w 70 proc. kampanii w internecie w Polsce wykorzystywano banery. Pod tym względem Polska nie odbiega od innych rynków Europy Środkowej.

Czytaj więcej
Smartfony generują już prawie połowę ruchu w polskiej sieci media-internet

Smartfony generują już prawie połowę ruchu w polskiej sieci

Blisko połowa odsłon stron internetowych w lipcu br. została wygenerowana na urządzeniach mobilnych. Udział tabletów jest znikomy.

Czytaj więcej
Polska piątym największym rynkiem e-commerce w UE marketing

Polska piątym największym rynkiem e-commerce w UE

Jego wartość może przekroczyć w 2017 roku 40 mld zł.

Czytaj więcej
Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad] media-internet

Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad]

- Musiało się wydarzyć kilka szokujących sytuacji, które dotknęły największe światowe koncerny, abyśmy zrozumieli, jak ważny jest kontekst reklamy. Powierzchnie reklamowe premium będą więc miały coraz większe znaczenie - mówi Marta Sułkiewicz, business development director/advertisers EMEA Gemius

Czytaj więcej