Wyniki wyszukiwania dla tagu - gemius
ilość wyników: 30

Allegro i długo nic... media-internet

Allegro i długo nic...

...wynika z raportu Gemius dla E-commerce Polska

Czytaj więcej
IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV reklama

IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV

Brand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.

Czytaj więcej
Asystent głosowy po polsku! marketing

Asystent głosowy po polsku!

Urządzenie, nad którym pracuje Kogifi, zostanie zaprezentowane najprawdopodobniej już w lipcu.

Czytaj więcej
Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day media-tv

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
Trendy w e-commerce w 2018 r. marketing

Trendy w e-commerce w 2018 r.

E-commerce to nieustanny wyścig technologiczny - wskazuje Jacek Zientkiewicz, brand manager platformy Shoper, analizując trendy w e-commerce na 2018 r.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni opinie

Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni

Wstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.

Czytaj więcej
Smaker.pl najpopularniejszym serwisem kulinarnym wg Gemiusa media-internet

Smaker.pl najpopularniejszym serwisem kulinarnym wg Gemiusa

We wrześniu skorzystało z niego prawie 3,7 mln użytkowników.

Czytaj więcej
Klienci Paczkomatów to głównie osoby młode i wykształcone marketing

Klienci Paczkomatów to głównie osoby młode i wykształcone

Według raportu Gemiusa e-commerce w Polsce w 2017 r. Paczkomat InPost jest drugą, po dostawach kurierem najbardziej popularną formą dostaw zakupów w sieci.

Czytaj więcej
Portret polskiego użytkownika e-commerce według Gemiusa marketing

Portret polskiego użytkownika e-commerce według Gemiusa

Zakupy online są przede wszystkim postrzegane jako nieskomplikowane i wygodne - całodobowa dostępność to główny zachęcający czynnik dla 82 proc. polskich klientów e-sklepów.

Czytaj więcej
Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn media-internet

Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn

Z analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.

Czytaj więcej