Wyniki wyszukiwania dla tagu - general-motors
ilość wyników: 7

Citroën i Peugeot razem z Oplem marketing

Citroën i Peugeot razem z Oplem

Powstanie drugi w Europie producent samochodów - silniejszy od Renault ale mniejszy od Volkswagena. Przejęcie wywoła zapewne także przetasowanie na rynku reklamowym.

Czytaj więcej
Ogromne apetyty Carata media-inne

Ogromne apetyty Carata

Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carata, jest przekonany, że dom mediowy ma szansę wygrywać z największymi.

Czytaj więcej
Tylko na tablet media-prasa

Tylko na tablet

Czy nowy magazyn "iAM" to znak bliskiego końca druku? Zapewne nie, ale projekt debiutującej w branży firmy może dać wiele do myślenia tradycyjnym wydawcom.

Czytaj więcej
Przetargowa karuzela reklama

Przetargowa karuzela

Przetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.

Czytaj więcej
Aegis zbroi się do walki reklama

Aegis zbroi się do walki

Pod kierunkiem nowego szefa Aegis na razie zrealizowała jeden z najważniejszych celów, jakim była integracja struktur. Teraz chce agresywnie powalczyć o new business.

Czytaj więcej
Mitterand odpiera japońską inwazję opinie

Mitterand odpiera japońską inwazję

Dariusz Kubuj, współwłaściciel firmy Kubuj Strategia, pisze o ekspansji marketingowej Japonii, która była porównywana do "drugiej bitwy pod Poitiers".

Czytaj więcej
McCann w przebudowie reklama

McCann w przebudowie

Przeciągające się poszukiwania menedżera, który miałby objąć stanowisko CEO, nie ułatwiają procesu porządkowania struktury grupy.

Czytaj więcej