Wyniki wyszukiwania dla tagu - getin-bank
ilość wyników: 13

"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika reklama

"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika

Kreację przygotował PZL.

Czytaj więcej
Nowe Konto Proste Zasady w Getin Banku marketing

Nowe Konto Proste Zasady w Getin Banku

Wprowadzenie nowego flagowego rachunku bank wspiera telewizyjną kampanią reklamową.

Czytaj więcej
Moto-MediaCom opinie

Moto-MediaCom

Po ubiegłorocznej stracie VW MediaCom zyskuje nowego klienta z branży auto-moto - PSA.

Czytaj więcej
Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather reklama

Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather

Dyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.

Czytaj więcej
Agencja BARDZO rozwija biznes PROMOCJA

Agencja BARDZO rozwija biznes

Marcin Kalinowski stanął na czele nowo utworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu media-ooh

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej
Kilka procent optymizmu reklama

Kilka procent optymizmu

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.

Czytaj więcej
Śmiałe pomysły podbijają Cannes reklama

Śmiałe pomysły podbijają Cannes

Kamera w piłce służąca do transmisji meczów czy urządzenie zwiększające słyszalność syreny ambulansu to niektóre pomysły z ostatniego festiwalu Cannes, o których opowiada Adam Marzec, concept director w 180heartbeats 
+ Jung v. Matt.

Czytaj więcej
Getin z aspiracjami marketing

Getin z aspiracjami

Nowa odsłona banku reklamowanego dotychczas przez Piotra Fronczewskiego, niegdyś w towarzystwie psa Fąfla, ma sprawić, że klienci zaczną postrzegać go jako nowoczesną instytucję finansową.

Czytaj więcej