ilość wyników: 21
Ranking, zainicjowany 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w Polsce został zaprezentowany po raz drugi. Wśród zdobywców "Oskarów marketingu" przyznawanych na podstawie kompleksowego badania GfK są w tym roku: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) i JBL.
Czytaj więcej"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.
Czytaj więcejZwycięzców poznamy 15 września 2022 r. podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
Czytaj więcejGroup One we współpracy z GfK przyzna nagrody, które znane są już m.in. na rynku niemieckim, francuskim, włoskim i rosyjskim.
Czytaj więcejTo wnioski z analizy danych z Panelu Gospodarstw Domowych instytutu badawczego.
Czytaj więcejAgnieszka Sora odchodzi ze stanowiska i przechodzi do struktur regionalnych.
Czytaj więcejRynek kawy w pandemii okazał się elastyczny - tylko w pierwszym półroczu br. wydatki polskich gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1% większe niż przed rokiem. W kategorii kawy staliśmy już czwartym co do wielkości rynkiem w Europie.
Czytaj więcejW kategorii ekspresów do kawy Polska jest już czwartym rynkiem w Europie.
Czytaj więcejCo piąty (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka.
Czytaj więcejKampania jest adresowana do dzieci w wieku szkolnym. Ma dotrzeć do 100 tys. odbiorców.
Czytaj więcej