Wyniki wyszukiwania dla tagu - gfk-polonia
ilość wyników: 8

Robert Lewandowski w nowej kampanii Huawei reklama

Robert Lewandowski w nowej kampanii Huawei

Chiński producent ma już 23 proc. rynku smartfonów w Polsce.

Czytaj więcej
Rewolucja w telemetrii? Czemu nie? media-inne

Rewolucja w telemetrii? Czemu nie?

- Jeśli w wyniku konfliktu TVP - Nielsen dojdzie do wyboru nowego partnera, wrócimy do sytuacji sprzed kilku lat, gdy na naszym rynku funkcjonowały dwa panele telemetryczne - uważa Tomasz Baran, ekspert ds. badań opinii i rynku z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Czytaj więcej
Dobrodziejstwo inwentarza marketing

Dobrodziejstwo inwentarza

Rosyjskie embargo wbrew pozorom wcale mocno nie zabolało Polski. Konsumpcja wieprzowiny wzrasta. Podobnie wydatki reklamowe największych producentów wędlin i mięsa - pod strzechy dotarł komunikat, że tam, gdzie konkurencja, konieczny jest solidny branding.

Czytaj więcej
Szukając efektywności opinie

Szukając efektywności

Dane makroekonomiczne od kilku już lat dowodzą, że "the myth of ethernal growth" jest faktycznie mitem, a gospodarki rynkowe krajów bardziej i nieco mniej rozwiniętych nie są w stanie rosnąć w nieskończoność - pisze Bartosz Osiński, business development manager GfK Polonia.

Czytaj więcej
Energetyki czeka blackout? marketing

Energetyki czeka blackout?

Kategoria w Polsce ma się nadal nieźle, ale na jak długo starczy siły zaklętej w energetycznych napojach?

Czytaj więcej
Debiutuje Costa by Coffeeheaven marketing

Debiutuje Costa by Coffeeheaven

Lider kawy out-of-home, aby nadążyć za zmianami na rynku, zdecydował się na rebranding.

Czytaj więcej
Warka na lato, Żywiec - na jesień marketing

Warka na lato, Żywiec - na jesień

Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.

Czytaj więcej
Kolejni gracze szturmują rynek tabletów marketing

Kolejni gracze szturmują rynek tabletów

Kolejne dwie firmy - Lenovo i Lark - ogłosiły swoje plany na rynku tabletów. Dwie firmy, dwie różne strategie, a także szansa, że tablet rzeczywiście trafi pod strzechy.

Czytaj więcej