Wyniki wyszukiwania dla tagu - gfk-polonia
ilość wyników: 21
Znamy laureatów Best Brands Poland marketing

Ranking, zainicjowany 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w Polsce został zaprezentowany po raz drugi. Wśród zdobywców "Oskarów marketingu" przyznawanych na podstawie kompleksowego badania GfK są w tym roku: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) i JBL.

Czytaj więcej
Samsung, Biedronka, Bosch, Allegro i Media Expert - pierwsze marki w Polsce z tytułem Best Brands marketing

"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.

Czytaj więcej
32 marki nominowane do nagrody Best Brands 2022 marketing

Zwycięzców poznamy 15 września 2022 r. podczas gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Czytaj więcej
Best Brands po raz pierwszy w Polsce marketing

Group One we współpracy z GfK przyzna nagrody, które znane są już m.in. na rynku niemieckim, francuskim, włoskim i rosyjskim.

Czytaj więcej
GfK Polonia: Handel w branży spożywczej wyhamował w pierwszym półroczu marketing

To wnioski z analizy danych z Panelu Gospodarstw Domowych instytutu badawczego.

Czytaj więcej
Izabela Wic pokieruje GfK Polonia marketing

Agnieszka Sora odchodzi ze stanowiska i przechodzi do struktur regionalnych.

Czytaj więcej
Pandemiczna filiżanka marketing

Rynek kawy w pandemii okazał się elastyczny - tylko w pierwszym półroczu br. wydatki polskich gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1% większe niż przed rokiem. W kategorii kawy staliśmy już czwartym co do wielkości rynkiem w Europie.

Czytaj więcej
Polacy kupują więcej kawy i ekspresów marketing

W kategorii ekspresów do kawy Polska jest już czwartym rynkiem w Europie.

Czytaj więcej
Ipsos dla Huawei: dwóch na trzech Polaków rozważa zakup smartwatcha marketing

Co piąty (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka.

Czytaj więcej
Knorr i ProVeg chcą zmieniać nawyki żywieniowe marketing

Kampania jest adresowana do dzieci w wieku szkolnym. Ma dotrzeć do 100 tys. odbiorców.

Czytaj więcej