Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 19

Unilever grozi wycofaniem reklam z mediów społecznościowych reklama

Unilever grozi wycofaniem reklam z mediów społecznościowych

Producent chce, by technologiczni giganci zaczęli walczyć z rozpowszechnianiem nienawistnych postów za pośrednictwem swoich platform.

Czytaj więcej
Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook reklama

Polscy marketerzy zaniepokojeni duopolem Google-Facebook

Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavemakera.

Czytaj więcej
Powraca człowiek opinie

Powraca człowiek

Trzeba pamiętać, że to poznanie człowieka i skupienie się na jego potrzebach, a nie na nowych goglach VR pozwoli osiągać cele klientów i odbiorców komunikacji marketingowej - przekonuje Ewa Zakrzewska, strategy & capability manager Publicis Media.

Czytaj więcej
Trendy w e-commerce w 2018 r. marketing

Trendy w e-commerce w 2018 r.

E-commerce to nieustanny wyścig technologiczny - wskazuje Jacek Zientkiewicz, brand manager platformy Shoper, analizując trendy w e-commerce na 2018 r.

Czytaj więcej
Deep learning, czyli ewolucja reklamy: case study RTB House opinie

Deep learning, czyli ewolucja reklamy: case study RTB House

Oto przykład innowacyjnego wykorzystania deep learningu i potwierdzenie, że działania online mogą być o wiele bardziej skuteczne niż dotychczas zakładano.

Czytaj więcej
Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną? opinie

Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną?

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Czytaj więcej
Martech - czy to kolejny buzzword? opinie

Martech - czy to kolejny buzzword?

Kazali Ci zbudować stronę marki, zbudowałeś. Kazali Ci wdrożyć media społecznościowe, wdrożyłeś. Teraz dysponujesz ogromną ilością danych, z którymi nie wiesz co masz zrobić?

Czytaj więcej
Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł reklama

Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł

Wzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Czytaj więcej
Ogrody danych (refleksje po Interact 2017) reklama

Ogrody danych (refleksje po Interact 2017)

Świat reklamy i technologii wszedł w fazę, w której coraz trudniej będzie oddzielić jedno od drugiego, a konsumenci będą spotykać się z coraz bardziej zaawansowanymi modelami targetowania i prezentacji treści reklamowej.

Czytaj więcej