Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 14

Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną? opinie

Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną?

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Czytaj więcej
Martech - czy to kolejny buzzword? opinie

Martech - czy to kolejny buzzword?

Kazali Ci zbudować stronę marki, zbudowałeś. Kazali Ci wdrożyć media społecznościowe, wdrożyłeś. Teraz dysponujesz ogromną ilością danych, z którymi nie wiesz co masz zrobić?

Czytaj więcej
Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł reklama

Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł

Wzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Czytaj więcej
Ogrody danych (refleksje po Interact 2017) reklama

Ogrody danych (refleksje po Interact 2017)

Świat reklamy i technologii wszedł w fazę, w której coraz trudniej będzie oddzielić jedno od drugiego, a konsumenci będą spotykać się z coraz bardziej zaawansowanymi modelami targetowania i prezentacji treści reklamowej.

Czytaj więcej
Bartosz Włodarczyk art directorem w Deloitte Digital reklama

Bartosz Włodarczyk art directorem w Deloitte Digital

Poprzednio związany był ze 180heartbeats + J. v. M.

Czytaj więcej
Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka media-internet

Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka

- Kiedyś to media, kanał decydowały o obliczu reklamy, teraz zaś jest to kontent, który umieszczamy w różnych kanałach, nie tylko przecież mediach tradycyjnych, ale także np. mediach typu owned. To oznacza, że rola kreacji jest wciąż wielka - mówi Michael Kahn, CEO Performics Worldwide.

Czytaj więcej
Cinema City i "Gwiezdne wojny" [wideo] media-inne

Cinema City i "Gwiezdne wojny" [wideo]

Cinema City zachęca do oglądania nowej serii "Gwiezdnych wojen". Kampanię realizuje Insignia.

Czytaj więcej
Po pierwsze, digital [wywiad] media-prasa

Po pierwsze, digital [wywiad]

- Wydawcy, proponując płatny kontent czytelnikom w internecie, stawiają się w nowej roli - muszą nawiązać i utrzymać bezpośredni kontakt z odbiorcami - mówi Mark Dekan, CEO Grupy Ringier Axel Springer w Polsce.

Czytaj więcej
Czas dla performance opinie

Czas dla performance

Wraz z rozwojem technologicznym marketing internetowy jest coraz skuteczniej poddawany analizom i przeliczany na efekt końcowy w postaci sprzedaży, więc wszelkiego rodzaju aktywności w internecie można traktować jako performance marketing - pisze Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group.

Czytaj więcej