Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 76
10 zjawisk, które ożywią media i reklamę w 2024 roku opinie

Paweł Gala, CEO domu mediowego Wavemaker, z kolejnym felietonem z cyklu #NaGalowo.

Czytaj więcej
Nowy rok, nowa ja - o kapitalizowaniu noworocznej motywacji Polaków marketing

Styczniowe zrywy motywacyjne to niewątpliwie silny trend sezonowy, czego dowodzą dane z wyszukiwarki Google. Gdy wraz ze zmianą roku pojawia się lawina pytań o diety, rzucanie nałogów i oszczędności, marketerzy mogą skorzystać z okazji, by w to konsumenckie wzmożenie wstrzelić się z dobrą ofertą.

Czytaj więcej
100 najwartościowszych marek świata [Interbrand 2023] marketing

Niezmiennie rządzą firmy technologiczne, ale są wśród nich przetasowania - traci Intel, a zyskuje Microsoft.

Czytaj więcej
Wavemaker: Tęczowy marketing budzi emocje marketing

Netflix, Google i TVN są kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT.

Czytaj więcej
Konwersacje z wyszukiwarką media-internet

Z Katarzyną Iwanich, CEO i współzałożycielką Insightland, rozmawiamy m.in. o tym jak Conversational SEO zmienia doświadczenie użytkownika w internecie, wpływa na content marketing i pozycjonowanie marek w sieci. Także o tym, że bardzo nadużywamy pojęcia "sztuczna inteligencja".

Czytaj więcej
Tomasz Chłodecki: Istnieje życie bez cookies reklama

W branży powtarza się jak mantrę termin first party data, ale warto się zastanowić, jak te dane wykorzystać poza własną bazą, do komunikacji do innych odbiorców, do akwizycji nowych klientów. I to jest moim zdaniem największe wyzwanie dla reklamodawców - mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (31) media-internet

Cotygodniowy przegląd nowości prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Aktualizacje algorytmów Google. Co czeka e- commerce w najbliższym czasie? media-internet

Każdego dnia miliony osób znajdują w wyszukiwarce Google odpowiedzi na różne pytania lub wyszukują potrzebne im produkty. Mało kto jednak zna mechanizmy, którymi kierują się roboty Google, wybierając stronę do wyświetlenia na dane zapytanie - pisze Anna Sarysz, junior SEO specialist w Grupie iCEA.

Czytaj więcej
Apple odzyskuje status najcenniejszej marki świata marketing

Według rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (10) media-internet

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.

Czytaj więcej