Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 28

Wschodzące gwiazdy innowacji marketing

Wschodzące gwiazdy innowacji

Magazyn “Wired" (edycja brytyjska) opublikował po raz kolejny doroczne zestawienie 100 najgorętszych start-upów w Europie. Przyglądamy się bliżej niektórym z nich.

Czytaj więcej
18 nominacji dla polskich agencji w konkursie Google Premier Partner Awards 2018 reklama

18 nominacji dla polskich agencji w konkursie Google Premier Partner Awards 2018

W regionie EMEA z polskich agencji najwięcej, po trzy, mają Sales Tube i They.pl.

Czytaj więcej
Marketing, jaki znamy, umrze marketing

Marketing, jaki znamy, umrze

Pieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.

Czytaj więcej
YouTube Music rusza 22 maja media-internet

YouTube Music rusza 22 maja

Będzie dostępny w wersji darmowej i abonamentowej. YouTube Red zostanie przemianowany na YouTube Premium.

Czytaj więcej
Asystent głosowy po polsku! marketing

Asystent głosowy po polsku!

Urządzenie, nad którym pracuje Kogifi, zostanie zaprezentowane najprawdopodobniej już w lipcu.

Czytaj więcej
Interia ma ponad 20 milionów użytkowników PROMOCJA

Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

Serwisy Grupy Interia w marcu br. odwiedziło ponad 20 milionów użytkowników, wynika z badania Gemius/PBI za marzec 2018. To efektowne potwierdzenie trendu utrzymującego się od kilkunastu miesięcy - Interia rośnie najszybciej na tle portalowej konkurencji.

Czytaj więcej
IDC: w ub.r. kupiliśmy 8,8 mln smartfonów marketing

IDC: w ub.r. kupiliśmy 8,8 mln smartfonów

Sześciu producentów dostarczyło 86 proc. wszystkich urządzeń.

Czytaj więcej
Region CEE: Przegonić intruzów reklama

Region CEE: Przegonić intruzów

Reklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social media. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.

Czytaj więcej
10 milionów minut uwagi media-internet

10 milionów minut uwagi

- Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zarobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest tego pochodną - mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Czytaj więcej
Unilever grozi wycofaniem reklam z mediów społecznościowych reklama

Unilever grozi wycofaniem reklam z mediów społecznościowych

Producent chce, by technologiczni giganci zaczęli walczyć z rozpowszechnianiem nienawistnych postów za pośrednictwem swoich platform.

Czytaj więcej