Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 59

"Więcej Świata" - nowy magazyn "Wyborczej" media-prasa

"Więcej Świata" - nowy magazyn "Wyborczej"

Redaktorem naczelnym został Mariusz Kania.

Czytaj więcej
Dane pomogą zrozumieć klienta marketing

Dane pomogą zrozumieć klienta

- Aby gromadzenie i wykorzystywanie danych nie budziło obaw konsumentów, ważne, by czuli się poinformowani, wyrazili aktywną zgodę i otrzymali korzyść w zamian za ich udostępnianie - mówi Guillaume Bacuvier, CEO Dunnhumby, należącej do Tesco firmy consumer data science.

Czytaj więcej
Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu muzeum Polin media-internet

Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu muzeum Polin

Kampania obejmuje kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanadę i Izrael.

Czytaj więcej
Media społecznościowe i eventy, czyli para doskonała opinie

Media społecznościowe i eventy, czyli para doskonała

Organizujesz rocznicową imprezę, konferencję biznesową, fachowe warsztaty, premierę nowego produktu, pokaz mody czy otwarcie nowego lokalu? Social media pomogą!

Czytaj więcej
Filmteractive 2017 o markach przyszłości marketing

Filmteractive 2017 o markach przyszłości

Za nami warszawska edycja, na której pokazały się takie firmy jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar.

Czytaj więcej
Agora uruchamia Sonar media-internet

Agora uruchamia Sonar

Nowy serwis Agory ma pokazywać świat i działania polityków w newsach, liczbach i na wykresach

Czytaj więcej
Filmteractive 2017: marki przyszłości marketing

Filmteractive 2017: marki przyszłości

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości.

Czytaj więcej
Filmteractive Festival 2017 o digital marketingu przyszłości reklama

Filmteractive Festival 2017 o digital marketingu przyszłości

Tegoroczna edycja jest podzielona na dwie części - warszawską (12.10.2017) i łódzką (17.10.2017).

Czytaj więcej
25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards marketing

25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards

Agencja Sempai I NetArch dostała ich pięć.

Czytaj więcej
Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad] media-internet

Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad]

- Musiało się wydarzyć kilka szokujących sytuacji, które dotknęły największe światowe koncerny, abyśmy zrozumieli, jak ważny jest kontekst reklamy. Powierzchnie reklamowe premium będą więc miały coraz większe znaczenie - mówi Marta Sułkiewicz, business development director/advertisers EMEA Gemius

Czytaj więcej