Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 51

25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards marketing

25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards

Agencja Sempai I NetArch dostała ich pięć.

Czytaj więcej
Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad] media-internet

Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad]

- Musiało się wydarzyć kilka szokujących sytuacji, które dotknęły największe światowe koncerny, abyśmy zrozumieli, jak ważny jest kontekst reklamy. Powierzchnie reklamowe premium będą więc miały coraz większe znaczenie - mówi Marta Sułkiewicz, business development director/advertisers EMEA Gemius

Czytaj więcej
Group One powołuje strukturę Labcon reklama

Group One powołuje strukturę Labcon

Pokieruje nią Marta Łysiak.

Czytaj więcej
Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka media-inne

Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

Agencja publikuje nowy raport "Top Thirty Global Media Owners".

Czytaj więcej
Dlaczego polski marketing nie jest innowacyjny? marketing

Dlaczego polski marketing nie jest innowacyjny?

O tym jak nie tworzyć produktów cyfrowych piszą Adrian Pietraszkiewicz i Łukasz Korol z Code & Pepper.

Czytaj więcej
Loterie - fakty i mity opinie

Loterie - fakty i mity

Prawdą jest, że Narodowa Loteria Paragonowa to projekt, który pobił wszelkie rekordy i był tematem numer jeden w Google w 2015 r. Skupimy się na tym, czego dzięki tej loterii można się dowiedzieć o Polakach oraz na faktach i mitach związanych z loteriami - pisze Grzegorz Bonder.

Czytaj więcej
Euro 2016 najciekawszym wydarzeniem 2016 r. w Google media-internet

Euro 2016 najciekawszym wydarzeniem 2016 r. w Google

Za mistrzostwami w wyszukiwarce uplasował się temat Pokemon Go.

Czytaj więcej
Launch nowej fali Meaningful Brands w Polsce panie-przodem

Launch nowej fali Meaningful Brands w Polsce

Meaningful Brands to badanie własne Havas Media Group, pierwsza światowa platforma, która mierzy siłę marek w realnej poprawie życia konsumentów.

Czytaj więcej
"Zielone Mikołaje" od Kasy Stefczyka (SKOK) marketing

"Zielone Mikołaje" od Kasy Stefczyka (SKOK)

Reklamowy projekt przygotowała agencja Apella.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu media-ooh

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej