Wyniki wyszukiwania dla tagu - grey
ilość wyników: 13

Siedem nominacji dla agencji z Polski na Eurobest reklama

Siedem nominacji dla agencji z Polski na Eurobest

Rozstrzygnięcie i gala konkursu odbędzie się jutro w Rzymie.

Czytaj więcej
Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w." marketing

Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w."

Bogusław Wołoszański prezentuje nową marką Liberty Ubezpieczenia. Po siedmiu latach firma zdecydowała, że nie chce być kojarzona tylko z ubezpieczeniami direct.

Czytaj więcej
Z IKEA od zmierzchu do świtu marketing

Z IKEA od zmierzchu do świtu

Wprowadzenie nowego katalogu sieci wsparte jest kampanią, przy okazji firma ujawnia plany ekspansji na trzecim co do wielkości dynamiki rozwoju rynku na świecie, czyli w Polsce.

Czytaj więcej
Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych opinie

Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych

Trwające przetargi na obsługę budżetów takich marek jak Tyskie, PKN Orlen, IKEA, MetLife czy Warka mogą sugerować, że marketerzy jednak nie wyjechali na urlopy. Nie dają też odpocząć agencjom reklamowym i domom mediowym. Dzieje się.

Czytaj więcej
Tyskie - duma Polaków? opinie

Tyskie - duma Polaków?

Kompania Piwowarska planuje przetarg na swoją sztandarową markę. Coś poszło nie tak?

Czytaj więcej
Śmiałe pomysły podbijają Cannes reklama

Śmiałe pomysły podbijają Cannes

Kamera w piłce służąca do transmisji meczów czy urządzenie zwiększające słyszalność syreny ambulansu to niektóre pomysły z ostatniego festiwalu Cannes, o których opowiada Adam Marzec, concept director w 180heartbeats 
+ Jung v. Matt.

Czytaj więcej
MBank 2.0. Lepiej, lecz bez rewelacji marketing

MBank 2.0. Lepiej, lecz bez rewelacji

Internetowy mBank pokazał swą nową odsłonę. Ulepszoną, choć bez rewelacji. Nie obyło się bez wpadek.

Czytaj więcej
Fwd: Golden Drum Awards Notification opinie

Fwd: Golden Drum Awards Notification

E-mail z takim tematem dotarł do nas 3 października o 9 rano. W treści tylko jedno zdanie: "It is our great pleasure to inform you that you have been awarded at the 19th Golden Drum Festival". O Golden Drum pisze Mateusz Książek, senior copywriter DDB Warszawa.

Czytaj więcej
(R)ewolucja digitalowa w DDB reklama

(R)ewolucja digitalowa w DDB

Be digital or die. Trwa wyścig zbrojeń, gdyż digital to jedyna kategoria, gdzie można poszukiwać wzrostu. Część z agencji przejmie agencje digitalowe, to jednak dopiero połowa sukcesu.

Czytaj więcej
Jak kupić spółkę za jej własny zysk? reklama

Jak kupić spółkę za jej własny zysk?

Agencje poszły na zakupy, dekoniunktura na rynku sprzyja obniżaniu cen spółek, to dobry moment na poszerzenie kompetencji. O tym, jak skutecznie przejąć spółkę na rynku reklamowym, opowiada Jacek Olechowski, prezes Mediacap.

Czytaj więcej