Wyniki wyszukiwania dla tagu - grey
ilość wyników: 16

Cyfrowy Polsat rusza z dwiema kampaniami [wideo] reklama

Cyfrowy Polsat rusza z dwiema kampaniami [wideo]

Operator promuje nowe oferty telewizyjne i internet domowy LTE.

Czytaj więcej
Nie tylko "Satisfaction" - muzyka w reklamie reklama

Nie tylko "Satisfaction" - muzyka w reklamie

Muzyka w polskich reklamach to na ogół albo przeróbki wielkich przebojów - zgodnie z zasadą: lubimy najbardziej to, co dobrze znamy - albo utwory z banków dźwięków, czyli stocka.

Czytaj więcej
Wokół budowania pozytywnych emocji PROMOCJA

Wokół budowania pozytywnych emocji

Na przestrzeni ostatnich kilku lat diametralnie zmieniło się podejście do relacji klient - marka. Dziś kluczowym zadaniem marketingu jest budowanie pozytywnych skojarzeń i długotrwałych więzi.

Czytaj więcej
Siedem nominacji dla agencji z Polski na Eurobest reklama

Siedem nominacji dla agencji z Polski na Eurobest

Rozstrzygnięcie i gala konkursu odbędzie się jutro w Rzymie.

Czytaj więcej
Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w." marketing

Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w."

Bogusław Wołoszański prezentuje nową marką Liberty Ubezpieczenia. Po siedmiu latach firma zdecydowała, że nie chce być kojarzona tylko z ubezpieczeniami direct.

Czytaj więcej
Z IKEA od zmierzchu do świtu marketing

Z IKEA od zmierzchu do świtu

Wprowadzenie nowego katalogu sieci wsparte jest kampanią, przy okazji firma ujawnia plany ekspansji na trzecim co do wielkości dynamiki rozwoju rynku na świecie, czyli w Polsce.

Czytaj więcej
Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych opinie

Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych

Trwające przetargi na obsługę budżetów takich marek jak Tyskie, PKN Orlen, IKEA, MetLife czy Warka mogą sugerować, że marketerzy jednak nie wyjechali na urlopy. Nie dają też odpocząć agencjom reklamowym i domom mediowym. Dzieje się.

Czytaj więcej
Tyskie - duma Polaków? opinie

Tyskie - duma Polaków?

Kompania Piwowarska planuje przetarg na swoją sztandarową markę. Coś poszło nie tak?

Czytaj więcej
Śmiałe pomysły podbijają Cannes reklama

Śmiałe pomysły podbijają Cannes

Kamera w piłce służąca do transmisji meczów czy urządzenie zwiększające słyszalność syreny ambulansu to niektóre pomysły z ostatniego festiwalu Cannes, o których opowiada Adam Marzec, concept director w 180heartbeats 
+ Jung v. Matt.

Czytaj więcej
MBank 2.0. Lepiej, lecz bez rewelacji marketing

MBank 2.0. Lepiej, lecz bez rewelacji

Internetowy mBank pokazał swą nową odsłonę. Ulepszoną, choć bez rewelacji. Nie obyło się bez wpadek.

Czytaj więcej