Wyniki wyszukiwania dla tagu - group-one
ilość wyników: 52
SXSW 2024: Pokolenie przejściowe reklama

Konferencję SXSW można porównać do długiej i ekscytującej podróży pełnej przygód bez konkretnego celu, po której w pamięci pozostanie jednak wiele znajomych i interesujących rzeczy.

Czytaj więcej
Zielono mi [reklama zeroemisyjna] reklama

Unijne regulacje i rządowe decyzje mają nas prowadzić ku bardziej zrównoważonej gospodarce. Jej częścią jest również rynek reklamowy i będzie on zmuszony wypełniać różne zobowiązania. To dopiero początek zmian. A już się okazuje, że reklama nigdy nie będzie zeroemisyjna.

Czytaj więcej
Labcon z kampanią dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki [wideo] reklama

Labcon jest autorem wszystkich spotów, odpowiada za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami.

Czytaj więcej
Znamy laureatów Best Brands Poland marketing

Ranking, zainicjowany 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w Polsce został zaprezentowany po raz drugi. Wśród zdobywców "Oskarów marketingu" przyznawanych na podstawie kompleksowego badania GfK są w tym roku: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) i JBL.

Czytaj więcej
Kampania "Jednym głosem" wzywa do "zakończenia epoki klatkowej" reklama

Kampanię dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja Labcon we współpracy z Value Media, SalesTube i Media Read.

Czytaj więcej
Best Brands Poland 2023: rusza badanie marketing

GfK startuje z realizacją badania Best Brands Poland 2023, które po raz drugi wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Wśród partnerów wydarzenia jest HandelExtra.pl. Badanie obejmie aż 50 kategorii, 400 marek i 7,5 tysiąca respondentów.

Czytaj więcej
Raport SAR: 10-procentowy przeciętny wzrost płacy całkowitej reklama

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.

Czytaj więcej
Joanna Czekaj: Dojrzałe cyfrowo marki rosną szybciej marketing

Dojrzałość cyfrowa to nie tylko kampanie i ich efektywność, ale także świadomość, kontrola i zrozumienie wszystkich zależności pomiędzy technologią, danymi, komunikacją i, co najważniejsze, efektywnością sprzedaży - mówi Joanna Czekaj, managing director Sales Tube.

Czytaj więcej
Rafał Wachnik: Klienci są ważniejsi niż przetargi media-inne

Fakt, że przez ostatnie 3 lata urośliśmy jako grupa o 300% jeśli chodzi o wartość obsługiwanych budżetów reklamowych, a jednocześnie jesteśmy najlepszą agencją w oczach klientów w badaniu "MMP" to dla nas powody do dumy - mówi Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający domu mediowego Value Media.

Czytaj więcej
Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio] media-inne

Agencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.

Czytaj więcej