ilość wyników: 52
Konferencję SXSW można porównać do długiej i ekscytującej podróży pełnej przygód bez konkretnego celu, po której w pamięci pozostanie jednak wiele znajomych i interesujących rzeczy.
Czytaj więcejUnijne regulacje i rządowe decyzje mają nas prowadzić ku bardziej zrównoważonej gospodarce. Jej częścią jest również rynek reklamowy i będzie on zmuszony wypełniać różne zobowiązania. To dopiero początek zmian. A już się okazuje, że reklama nigdy nie będzie zeroemisyjna.
Czytaj więcejLabcon jest autorem wszystkich spotów, odpowiada za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami.
Czytaj więcejRanking, zainicjowany 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w Polsce został zaprezentowany po raz drugi. Wśród zdobywców "Oskarów marketingu" przyznawanych na podstawie kompleksowego badania GfK są w tym roku: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) i JBL.
Czytaj więcejKampanię dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja Labcon we współpracy z Value Media, SalesTube i Media Read.
Czytaj więcejGfK startuje z realizacją badania Best Brands Poland 2023, które po raz drugi wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Wśród partnerów wydarzenia jest HandelExtra.pl. Badanie obejmie aż 50 kategorii, 400 marek i 7,5 tysiąca respondentów.
Czytaj więcejStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.
Czytaj więcejDojrzałość cyfrowa to nie tylko kampanie i ich efektywność, ale także świadomość, kontrola i zrozumienie wszystkich zależności pomiędzy technologią, danymi, komunikacją i, co najważniejsze, efektywnością sprzedaży - mówi Joanna Czekaj, managing director Sales Tube.
Czytaj więcejFakt, że przez ostatnie 3 lata urośliśmy jako grupa o 300% jeśli chodzi o wartość obsługiwanych budżetów reklamowych, a jednocześnie jesteśmy najlepszą agencją w oczach klientów w badaniu "MMP" to dla nas powody do dumy - mówi Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający domu mediowego Value Media.
Czytaj więcejAgencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.
Czytaj więcej