Wyniki wyszukiwania dla tagu - groupm
ilość wyników: 78
10 zjawisk, które ożywią media i reklamę w 2024 roku opinie

Paweł Gala, CEO domu mediowego Wavemaker, z kolejnym felietonem z cyklu #NaGalowo.

Czytaj więcej
Skalowalne strategie i lokalna specyfika -  AI w kampaniach międzynarodowych w Google Ads reklama

Prowadzenie kampanii z wykorzystaniem sztucznej inteligencji nie tylko oszczędza czas, ale także pozwala na szybsze analizowanie większej ilości danych i na podejmowanie trafniejszych decyzji w zakresie alokacji budżetu - pisze Wiktoria Bazak, SEM senior specialist w GroupM.

Czytaj więcej
Nowy rok, nowa ja - o kapitalizowaniu noworocznej motywacji Polaków marketing

Styczniowe zrywy motywacyjne to niewątpliwie silny trend sezonowy, czego dowodzą dane z wyszukiwarki Google. Gdy wraz ze zmianą roku pojawia się lawina pytań o diety, rzucanie nałogów i oszczędności, marketerzy mogą skorzystać z okazji, by w to konsumenckie wzmożenie wstrzelić się z dobrą ofertą.

Czytaj więcej
2024: rok wyzwań - sonda opinie

W tradycyjnej noworocznej sondzie swoimi przemyśleniami podzielili się z "MMP": Izabela Albrychiewicz (GroupM), Michał Ryszkiewicz (Altavia Kamikaze + K2), Maciej Niepsuj (Mediahub), Krystian Botko (Anystar), Anna Nowak (Dentsu Creative), Miłosz Jacyna (Havas Play).

Czytaj więcej
Lokalna adekwatność czy regionalne "lost in translation"? opinie

Nie możemy zapominać, że to, co jest trafnym insightem konsumenckim w Polsce niekoniecznie rezonuje w głowach Czechów, Rumunów czy Bułgarów - pisze Paweł Gala, CEO domu mediowego Wavemaker, w kolejnym felietonie z cyklu #NaGalowo.

Czytaj więcej
Szymon Lipiński: VoD, czyli dużo niewiadomych media-internet

Szymon Lipiński jest strategiem Finecasta (GroupM), agencji specjalizującej się w addressable TV. Tekst ukazał się w raporcie "Nadawcy 2023".

Czytaj więcej
Reklamiara - warto rozmawiać [wideopodcast] reklama

W pierwszym odcinku nowego cyklu wideopodcastu "Reklamiara" poświęconego wyzwaniom współczesnego marketingu, komunikacji marketingowej, mediów i biznesu, autorka i gospodyni programu Marta Macke rozmawia z Pawłem Galą, CEO domu mediowego Wavemaker, należącego do GroupM.

Czytaj więcej
Wavemaker: Tęczowy marketing budzi emocje marketing

Netflix, Google i TVN są kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT.

Czytaj więcej
Donata Wolińska, L'Oreal, Paweł Gala, Wavemaker: Postawiliśmy na radykalną zmianę marketing

Przyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna - przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.

Czytaj więcej
Szefowa regionu media-inne

Izabela Albrychiewicz wchodzi na jeszcze wyższe stanowisko w GroupM. Teraz odpowiada za wyniki całego regionu w ramach sieci.

Czytaj więcej