ilość wyników: 10
Główną nagrodę - Greatest TikTok - otrzymał Rossmann. Nagrody przyznano też w kategoriach Greatest Creative, Greatest Performance i Greatest Small Business.
Czytaj więcejMarka przenosi kultowy przebój Skaldów w nowy wymiar z użyciem sztucznej inteligencj i kapsla.
Czytaj więcejFirma zakupiła CEDC International oraz jej spółkę zależną B2B Wine & Spirits wraz z prawami do wszystkich marek oferowanych przez CEDC: Żubrówka, Soplica, Absolwent oraz Bols.
Czytaj więcejZa kampanię odpowiadają Brain Box i Starcom.
Czytaj więcejW marcowym zestawieniu triumfował spot Castoramy, a w lutym - reklama napoju Kubuś. Na drugim miejscu zarówno w lutym, jak i w marcu uplasowała się reklama Toyoty Corolli.
Czytaj więcejNajwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Czytaj więcejMaspex spisuje standardy komunikacji marketingowej dla grupy w formie deklaracji dla pracowników, współpracowników oraz agencji reklamowych.
Czytaj więcejKampanię przygotowały GPD i Mindshare.
Czytaj więcejKategoria w Polsce ma się nadal nieźle, ale na jak długo starczy siły zaklętej w energetycznych napojach?
Czytaj więcejLubella należąca do Grupy Maspex sfinalizowała transakcję zakupu brandu Malma. Firma z Wadowic przejmuje jedną z najpotężniejszych niegdyś marek.
Czytaj więcej