Wyniki wyszukiwania dla tagu - havas-media-group
ilość wyników: 16

Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach media-internet

Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach

Serwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.

Czytaj więcej
Kobietom nie wolno ściemniać panie-przodem

Kobietom nie wolno ściemniać

Historia Aldony Luterek, współwłaścicielki firmy Phenomé, jest bardzo kobieca. Intuicja podpowiedziała jej wybór branży - z gruntu kobiecej, serce pokazało dalszą drogę.

Czytaj więcej
FullSix Media, nowa spółka Havas Media Group, będzie pracować dla LOT media-inne

FullSix Media, nowa spółka Havas Media Group, będzie pracować dla LOT

Marketer i dom mediowy oficjalnie potwierdzają rozstrzygnięcie przetargu.

Czytaj więcej
To nie lenistwo! panie-przodem

To nie lenistwo!

Małgorzata Golatowska pracuje w jednej (czyt. tej samej) firmie od ponad 22 lat. Już na wstępie naszej rozmowy podkreśla: "to nie z lenistwa!"

Czytaj więcej
Credit Agricole uruchomił bota na Facebook Messengerze marketing

Credit Agricole uruchomił bota na Facebook Messengerze

Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw oraz start-up Wandlee.

Czytaj więcej
Start-up Virthu zaprezentuje swój projekt na Festiwalu Lions Innovation w Cannes reklama

Start-up Virthu zaprezentuje swój projekt na Festiwalu Lions Innovation w Cannes

Nagrodzony projekt to wirtualne, animowane postacie w 3D, sterowane na żywo.

Czytaj więcej
Sport jest kobietą panie-przodem

Sport jest kobietą

W mediach coraz częściej pojawia się hasło "sport jest kobietą", co oczywiście wywołuje kontrowersje. Bo jak to? A Lewandowski? A Małachowski? A Stoch? A siatkarze, piłkarze ręczni?

Czytaj więcej
OOH: kierunek digital media-ooh

OOH: kierunek digital

Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.

Czytaj więcej
Rewolucji nie będzie media-ooh

Rewolucji nie będzie

Rozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.

Czytaj więcej
Marketingowe passé 2017 panie-przodem

Marketingowe passé 2017

Storytelling, najważniejsze słowo ubiegłorocznej konferencji w Cannes, które nadaje spójność komunikacji intermediowej i określa jej przyszłość. Co to oznacza? Że obecnie każda strategia komunikacyjna, która nie zawiera w sobie elementów storytellingu jest passé.

Czytaj więcej