ilość wyników: 92
Shell - koncern paliwowy, którego nie trzeba nikomu przedstawiać - wybrał do globalnej współpracy mediowej Havas Media. Wokół tego tematu pojawiło się ostatnio sporo kontrowersji. Słusznych? Moim zdaniem, niekoniecznie.
Czytaj więcejPracownice i pracownicy Banku BNP Paribas przybliżają swoje role i zadania w banku w nieoczywisty sposób i za pomocą prostego języka.
Czytaj więcejZenith w Polsce nie mógł stanąć do walki o budżet mediowy Carlsberga przez stałą obsługę Kompanii Piwowarskiej. Z dużym wstydem musi mierzyć się Shell - trwają bojkoty wokół tego postępowania i agencje chcąc nie chcąc z niego rezygnują.
Czytaj więcejZa koncepcję kreatywną odpowiada agencja Pomysły.
Czytaj więcejWspółpraca Havas Media i Lidl Polska w obszarze mediów tradycyjnych trwa od 2016 r.
Czytaj więcejPrzez 16 lat związana była z grupą Havas. Ostatnio kierowała działem strategii Havas Media.
Czytaj więcejZa produkcję spotu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja GPD, a za zakup mediów dom mediowy Havas Media.
Czytaj więcejZamykamy kolejny rok, z kolejną mutacją COVID-19. Mimo pandemii w przetargach na obsługę mediową działo się sporo.
Czytaj więcejAgencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku - Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku - Grupa Żywiec.
Czytaj więcejKampania w telewizji i online.
Czytaj więcej