ilość wyników: 21
To kolejny amerykański gracz streamingowy w Polsce po Netfliksie, HBO, Disneyu i Amazonie.
Czytaj więcejPolski rynek, jako wiodący, został wyodrębniony z regionalnych struktur EMEA Warner Bros. Discovery.
Czytaj więcejPrzebudowana oferta telewizji online jest wspierana kampanią reklamową.
Czytaj więcejWarnerMedia ogłosił skład nowego sześcioosobowego zespołu kierowniczego odpowiedzialnego za integrację WarnerMedia Entertainment Networks i Warner Bros. w regionie EMEA.
Czytaj więcejKablówka bez kabla? Dostawcy coraz śmielej wchodzą na rynek z ofertami telewizji przez internet. Szykuje się batalia.
Czytaj więcej"Zła krew" Johna Carreyrou to wciągająca opowieść o tym, że emocje w świecie wielkiego biznesu odgrywają równie wielką rolę - o ile nie większą - niż rzeczowe analizy i kalkulacje. I czasem potrafią wyprowadzić w pole doświadczonych inwestorów.
Czytaj więcejSześcioodcinkowy serial wyprodukuje Free Association Channinga Tatuma.
Czytaj więcejWidzowie są najbardziej skłonni płacić operatorom za kanał National Geographic. Netflix umacnia status love brand.
Czytaj więcejPotrzebne są pomysły, które mają szansę wprowadzić społeczne zmiany - pisze jurorka tegorocznej edycji słynnego nowojorskiego konkursu Patrycja Lukjanow, creative director w Saatchi & Saatchi.
Czytaj więcejTo jeden z wyników badania na temat na temat e-commerce i usług online podczas pandemii zrealizowanego przez Mastercard w 15 krajach Europy, w tym w Polsce.
Czytaj więcej