Wyniki wyszukiwania dla tagu - heineken
ilość wyników: 12

Kraków Live Festival w najbliższy weekend marketing

Kraków Live Festival w najbliższy weekend

Dwudniowe (18-19 sierpnia) wydarzenie organizuje Fundacja Alter Art, a jego głównym sponsorem jest MasterCard.

Czytaj więcej
Heineken rządzi na festiwalach marketing

Heineken rządzi na festiwalach

Należąca do Grupy Żywiec marka Heineken zwiększa swoją obecność na polskich festiwalach muzycznych. Do Kraków Live Festival, tradycyjnie już Open’era, w tym roku po raz pierwszy dołączy Orange Warsaw Festival.

Czytaj więcej
Festiwalowa uczta z wielu dań media-tv

Festiwalowa uczta z wielu dań

- Są rynki, na których ryzyko jest wkalkulowane w cenę programu. W Polsce stacje wolą za minimalizację ryzyka płacić fee za format zagranicznemu producentowi - mówi Marcin Perzyna, prezes zarządu Festival Group, do niedawna dyrektor ds. projektów specjalnych i impresariatu Telewizji Polsat.

Czytaj więcej
Heineken - z pewną taką nieufnością opinie

Heineken - z pewną taką nieufnością

Możesz się nazywać Heineken, a i tak nie zapłacą za ciebie tyle, co za Ciechana czy innego Corneliusa - pisze nasz felietonista Ewaryst Fedorowicz.

Czytaj więcej
Lato konkursów reklama

Lato konkursów

Mimo wakacyjnej aury klienci postanowili sprawdzić kondycję współpracujących z nimi agencji. Na razie najciekawsze projekty przypadają K2.

Czytaj więcej
Kot z piwem nie działa marketing

Kot z piwem nie działa

- Problem marketerów polega dziś na wyważeniu tego, co marka powinna mówić o sobie, w stosunku do tego, co w Facebooku chcą oglądać konsumenci - uważa Bartosz Gąsiorowski, interactive manager w Grupie Żywiec.

Czytaj więcej
Piwo się warzy marketing

Piwo się warzy

Chociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.

Czytaj więcej
Medal, Heineken i Bollinger opinie

Medal, Heineken i Bollinger

Zdobywcy złota w kategorii Young Lions Cyber - Piotr Chrobot i Piotr Osiński z Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Digital - o swoim triumfie w Cannes.

Czytaj więcej
Browar za browar reklama

Browar za browar

Wygrana grupy Starcom MediaVest w globalnym przetargu grupy Heineken pozwoli jej spokojniej podejść do prawdopodobnej utraty Kompanii Piwowarskiej. Pytanie tylko, kto na początku przyszłego roku zajmie się obsługą Grupy Żywiec.

Czytaj więcej
Słabsze piwo wchodzi na stadiony marketing

Słabsze piwo wchodzi na stadiony

Carlsberg Polska rozpoczął sprzedaż Harnasia o mocy 3,5 proc., ale inne browary nie do końca są przekonane do "cienkiego piwa".

Czytaj więcej