Wyniki wyszukiwania dla tagu - heineken
ilość wyników: 13

Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather reklama

Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather

Dyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską marketing

Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską

InBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.

Czytaj więcej
Małe browary - wyzwanie dla wielkich graczy opinie

Małe browary - wyzwanie dla wielkich graczy

- W minionych latach uwaga konsumentów była skupiona wokół wyrobów spirytusowych oraz win, ale teraz piwa rzemieślnicze stają się wymierną rzeczywistością, która w 2020 r. ma stanowić 15 proc. całkowitego rynku piwa - pisze Filiberto Amati, konsultant marketingowy.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec nie gardzi jabłkami marketing

Grupa Żywiec nie gardzi jabłkami

Na polski rynek wejdzie pierwsza prawdziwie globalna marka cydru - Strongbow. Drugi pod względem wielkości gracz na rynku piwa chce podbić segment jabłkowego napoju.

Czytaj więcej
190 butelek na głowę marketing

190 butelek na głowę

Mimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.

Czytaj więcej
Biznes w bastionie ludzkich emocji marketing

Biznes w bastionie ludzkich emocji

- Źle oceniam aktualną sytuację marketingu i reklamy pod względem jakości intelektualnej - mówi Mikołaj Ziółkowski, twórca Openera, zdradza też recepty na zachowanie niezależności we współpracy z wielkimi brandami.

Czytaj więcej
Design to coś więcej niż kolor i logo [wywiad] marketing

Design to coś więcej niż kolor i logo [wywiad]

- W przyszłości marki Heineken widzę zmiany, które wstrząsną branżą - mówi Mark van Iterson, global head of design & concept marki Heineken.

Czytaj więcej
Książka i biznes opinie

Książka i biznes

W portalach społecznościowych zaroiło się od akcji promujących czytelnictwo. Jak skutecznie wykorzystać potencjał rynku książki?

Czytaj więcej
Polka tchnęła ducha w Desperadosa marketing

Polka tchnęła ducha w Desperadosa

Niespodziewanie piwo o smaku tequili jest już trzecim globalnym brandem Heinekena.

Czytaj więcej