Wyniki wyszukiwania dla tagu - henkel
ilość wyników: 15

Henkel notuje rekordową sprzedaż marketing

Henkel notuje rekordową sprzedaż

W II kwartale 2017 r. osiągnęła poziom 5,1 mld euro.

Czytaj więcej
Wyszehrad i chemia z Niemiec opinie

Wyszehrad i chemia z Niemiec

Grupa Wyszehradzka poprosiła, aby Bruksela zbadała, czy koncerny FMCG sprzedają u nas gorsze produkty niż na Zachodzie. Czy brand powinien zawsze oznaczać ten sam produkt?

Czytaj więcej
Paliwo rakietowe opinie

Paliwo rakietowe

Powstaje PHD Rocket - agencja, która będzie świadczyć usługi mediowe wyłącznie Volkswagen Group Polska. Po kilku latach współpracy z MediaComem koncern zmienia dostawcę usług.

Czytaj więcej
Rozstrzygnięć ciąg dalszy opinie

Rozstrzygnięć ciąg dalszy

Po przetargach mediowych są już m.in. Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Żabka, Prudential czy PKP Intercity. Powoli rysuje się nowy układ sił.

Czytaj więcej
Bardziej multidyscyplinarny Cheil reklama

Bardziej multidyscyplinarny Cheil

Od kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.

Czytaj więcej
Reklama na wokandzie reklama

Reklama na wokandzie

Pozwy wobec konkurentów i oskarżenia o nieuczciwą reklamę to nic nowego. Celują w tym zwłaszcza operatorzy telekomunikacyjni. Teraz odkryli nowy sposób walki. Pozwy wraz z wnioskami o zakaz konkurencyjnych reklam składają w wielu sądach jednocześnie.

Czytaj więcej
Wojna na gładkie ciała marketing

Wojna na gładkie ciała

Niemal równocześnie Nivea i Henkel zapowiedziały nowości w kategorii pielęgnacji ciała. Choć preparaty nie są identyczne, to jednak mają spełniać te same potrzeby.

Czytaj więcej
MEC zrodzi Primusa? opinie

MEC zrodzi Primusa?

Po kilku tygodniach od rozstrzygnięcia przetargu na obsługę Johnson & Johnson wciąż nie ma podmiotu, który formalnie powinien się zająć jego obsługą.

Czytaj więcej
Lidl - power shift po polsku opinie

Lidl - power shift po polsku

Kampania detalisty pokazuje, że sieci handlowe prześcigają tradycyjnych marketerów już nie tylko w zakresie siły przetargowej, kanałów dotarcia do konsumenta, wiedzy o konsumencie, ale także strategii i kreacji reklamowej.

Czytaj więcej
Mieć ciastko i zjeść ciastko opinie

Mieć ciastko i zjeść ciastko

Domy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.

Czytaj więcej