ilość wyników: 54
Główny wniosek z właśnie opublikowanego raportu Dentsu Polska brzmi: doświadczenie pozakupowe wciąż stanowi wyzwanie dla e-sklepów w kategorii elektronika.
Czytaj więcejW najnowszym odcinku m.in. o tym, jak platformy społecznościowe reagują na falę popularności sztucznej inteligencji.
Czytaj więcejTo wniosek z raportu "Social Media 2023", który powstał na bazie danych z badań GemiusAdReal oraz Mediapanel.
Czytaj więcejWynik ten plasuje nas w europejskiej średniej.
Czytaj więcejRówność i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci - to tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu #PoStronieKobiet.
Czytaj więcejWebinar poprowadzą: Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, Sandra Bichl, Career Angels i Ewa Opach, IAB Polska.
Czytaj więcejBarbara Stańczak z Performics, #SocialMediaLover z krwi i kości, to jeden z pięciu młodych talentów wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu.
Czytaj więcejPo trzech pierwszych miesiącach rynek reklamy internetowej wzrósł o 17%.
Czytaj więcejCelem programu jest wsparcie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw sektora marketingu w obszarze rozwoju kompetencji, a dofinansowanie sięga nawet 80%.
Czytaj więcejBędzie pełnić tę funkcję po raz trzeci.
Czytaj więcej