Wyniki wyszukiwania dla tagu - iab-polska
ilość wyników: 22

AdEx: W I kwartale br. reklama online przekroczyła 1 mld zł reklama

AdEx: W I kwartale br. reklama online przekroczyła 1 mld zł

Znaczny wpływ na wzrost ma reklama w urządzeniach mobilnych, która wróciła do wysokiego dwucyfrowego indeksu wzrostu (33 proc.).

Czytaj więcej
Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018 marketing

Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018

MediaCom Warszawa otrzymał nominację w Research Awards 2018.

Czytaj więcej
Grzegorz Krzemień szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska reklama

Grzegorz Krzemień szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska

Prace rady - ciała nadzorującego i kontrolującego program certyfikacji DIMAQ - będą odbywały się w czterech grupach projektowych.

Czytaj więcej
Headlines-Porter Novelli łączy się z 24/7Communication marketing

Headlines-Porter Novelli łączy się z 24/7Communication

Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu.

Czytaj więcej
Mixx Awards 2017: VML Agencją Roku, nie wybrano Domu Mediowego Roku reklama

Mixx Awards 2017: VML Agencją Roku, nie wybrano Domu Mediowego Roku

Nagrodę Best In Show przyznano kampanii "Świadomy sen" zrealizowanej przez VML Poland.

Czytaj więcej
AdEx: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016 media-internet

AdEx: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016

Według badania AdEx - zrealizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - w roku 2016 wartość reklamy cyfrowej w Polsce wzrosła o ponad 440 mln zł względem roku wcześniejszego i zanotowała 14 proc. wzrostu.

Czytaj więcej
VML i Starcom Agencjami Roku w Mixx Awards 2016 media-internet

VML i Starcom Agencjami Roku w Mixx Awards 2016

W konkursie przyznano pięć złotych statuetek. Best In Show otrzymało Allegro za "Legendy polskie".

Czytaj więcej
Polski akcent na paryskim Interact Congress reklama

Polski akcent na paryskim Interact Congress

IAB Polska dostała wyróżnienie Research Awards 2014.

Czytaj więcej
Agencja "nietowarzyska" opinie

Agencja "nietowarzyska"

Zapraszanie kilkudziesięciu agencji do przetargów nie powinno być standardem. A jednak zdarza się coraz częściej.

Czytaj więcej
Niepomijalne wideo media-internet

Niepomijalne wideo

Rynek treści i reklamy wideo w internecie zyskuje na znaczeniu. O tym dyskutowali w zeszłym tygodniu eksperci podczas panelu zorganizowanego przez IAB Polska.

Czytaj więcej