ilość wyników: 6
Agencja wyróżniona w ubiegłym roku przez "Media Marketing Polska" tytułem Marketing z Sercem zdecydowała się na odważny krok. Skąd ta decyzja i dlaczego teraz?
Czytaj więcejWedług raportu Instytutu Monitorowania Mediów największym (67 mln zł) budżetem na reklamę w mediach tradycyjnych mógł pochwalić się Lidl.
Czytaj więcejAutorem kreacji jest agencja 2012.
Czytaj więcejProducent leków chce zwrócić uwagę konsumentów na to, że za jej brandami stoi jedna firma.
Czytaj więcejProducent leków chce umacniać pozycje w obecnych kategoriach oraz mocno wejść w obszar suplementów diety - szybko rosnącą kategorię na rynku polskim. Dlatego reorganizuje marketing.
Czytaj więcejUSP Zdrowie zaczyna nową partię gry na rynku. Dyrektorem zarządzającym został Stefan Laux, który przechodzi do tej firmy z Polpharmy. Czy będzie on asem z rękawa? Karty zostały rozdane.
Czytaj więcej