Wyniki wyszukiwania dla tagu - igrz
ilość wyników: 9

IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017 media-ooh

IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017

Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
Rewolucji nie będzie media-ooh

Rewolucji nie będzie

Rozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę media-ooh

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
OOH cały czas w górę media-inne

OOH cały czas w górę

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Czytaj więcej
OOH: nie ilość, ale jakość media-inne

OOH: nie ilość, ale jakość

IGRZ publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w I półroczu 2015 r. To ostatnie podsumowanie w tej formule, bo z Izby wystąpiły Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
OOH ma się dobrze media-inne

OOH ma się dobrze

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe za I kwartał 2015 r.

Czytaj więcej
Branża OOH niezadowolona z ustawy opinie

Branża OOH niezadowolona z ustawy

Sejm przyjmuje ustawę krajobrazową. Według IGRZ projekt narusza szesnaście artykułów Konstytucji RP, w tym dwanaście zasad konstytucyjnych.

Czytaj więcej
Stabilizacja w OOH media-inne

Stabilizacja w OOH

Osiągnięty w I półroczu 2014 r. wynik był niższy zaledwie o 1 proc. od wyniku I półrocza 2013 r. - czytamy w raporcie IGRZ na temat wyników reklamy OOH w Polsce.

Czytaj więcej