Wyniki wyszukiwania dla tagu - ing-bank-slaski
ilość wyników: 22

Nowa kampania #weekendING reklama

Nowa kampania #weekendING

Kampania reklamowa banku ING "Weekend bez przeszkód" skierowana jest do młodych konsumentów.

Czytaj więcej
ING zachęca do odkrycia w sobie genu przedsiębiorczości [wideo] reklama

ING zachęca do odkrycia w sobie genu przedsiębiorczości [wideo]

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie.

Czytaj więcej
Sylwia Tygielska client service directorem w Isobar Poland Group reklama

Sylwia Tygielska client service directorem w Isobar Poland Group

Przez ostatnich siedem lat pracowała w agencji Brain.

Czytaj więcej
260 mln euro na rozwój Posnanii marketing

260 mln euro na rozwój Posnanii

Refinansowanie w takiej kwocie jest jednym z największych w historii nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej.

Czytaj więcej
Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec Zdrój PROMOCJA

Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec Zdrój

Cursor z Grupy OEX podpisał umowę na kompleksową obsługę logistyczną materiałów POS z firmą Żywiec Zdrój, największym producentem napojów bezalkoholowych w Polsce1. Realizacja projektu rozpoczęła się na początku kwietnia 2017 roku.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej
Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci opinie

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Czytaj więcej

Ludzie nie lubią banków? Przeciwnie [wywiad] marketing


Ludzie nie lubią banków? Przeciwnie [wywiad]

- Banki w Polsce mają teraz jeden z trudniejszych momentów w historii, głównie ze względu na presję regulacyjną. Ale ta sytuacja na szczęście nie wpływa na rzeczywistą ocenę banków jako instytucji 
- mówi Artur Sikora, CMO Banku Zachodniego WBK.

Czytaj więcej
Wirtualna Polska z grand prix na Effie marketing

Wirtualna Polska z grand prix na Effie

Nagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden - powrót do korzeni marketing

Nationale-Nederlanden - powrót do korzeni

Po siedmiu latach towarzystwo ubezpieczeniowe powraca do marki, pod którą startowało ponad dwie dekady temu.

Czytaj więcej