ilość wyników: 14
O współpracy z agencją reklamową MullenLowe Warsaw, klientach i przetargach w czasie pandemii, audytorach oraz działaniu domu mediowego w modelu afiliacji z siecią mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MiediaHub.
Czytaj więcejOd 2017 r. związany był z Cheil Poland.
Czytaj więcejJurczek pracował przy kilkuset produkcjach, ostatnio m.in. dla marek takich jak McDonald's, ING, PKO BP, Volkswagen, Lech Music i Play.
Czytaj więcejNaprawdę powiadam: jeśli ktoś 5 lat temu powiedziałby mnie, studentce polonistyki, że prosty język stanie się marketingowym trendem, a komunikację w banku będziemy upraszczać automatycznie - popukałabym się w czoło - pisze Karolina Żurowska z zespołu "Po prostu" pracującego dla ING Banku Śląskiego.
Czytaj więcejOczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.
Czytaj więcej70 pokazów kina samochodowego odbędzie się od końca czerwca do września w kurortach nadmorskich i centrum kraju.
Czytaj więcejW zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.
Czytaj więcejZłota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.
Czytaj więcejW agencji pracuje od dwóch lat.
Czytaj więcej18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody zostały wręczone w największym w konkursie kreatywnym KTR 2018.
Czytaj więcej