Wyniki wyszukiwania dla tagu - instagram
ilość wyników: 42

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa marketing

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Organizacja płatnicza pozyskała słynnego piłkarza do kampanii związanej z tegorocznym mundialem w Rosji.

Czytaj więcej
Maffashion promuje buty Adidas Originals Deerupt marketing

Maffashion promuje buty Adidas Originals Deerupt

Kampanię obsługuje VML.

Czytaj więcej
Region CEE: Przegonić intruzów reklama

Region CEE: Przegonić intruzów

Reklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social media. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.

Czytaj więcej
9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska media-tv

9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska

Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej
10 milionów minut uwagi media-internet

10 milionów minut uwagi

- Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zarobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest tego pochodną - mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Czytaj więcej
Nescafe Azera Americano rusza z nową kampanią reklama

Nescafe Azera Americano rusza z nową kampanią

Komunikacja zaplanowana jest na Facebooku, Instagramie, platformach VoD.

Czytaj więcej
Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera marketing

Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera

Nowe produkty będą wspierane w miejscach sprzedaży.

Czytaj więcej
Pożyczki tylko dla kobiet marketing

Pożyczki tylko dla kobiet

Aasa Polska próbuje gender-targetingu w biznesie pożyczkowym.

Czytaj więcej
"Mała książka, wielki człowiek" reklama

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.

Czytaj więcej
Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać opinie

Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać

Wykorzystanie znanej twarzy w kampanii jest jednym z najszybszych i stosowanym od lat sposobem na to, aby konsument zapamiętał markę. Choć influencer marketing jest czymś zgoła nowym i świeżym, nikt już nie zadaje sobie pytania czy, ale jak i jakich influencerów wykorzystywać.

Czytaj więcej