Wyniki wyszukiwania dla tagu - instagram
ilość wyników: 33

Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać opinie

Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać

Wykorzystanie znanej twarzy w kampanii jest jednym z najszybszych i stosowanym od lat sposobem na to, aby konsument zapamiętał markę. Choć influencer marketing jest czymś zgoła nowym i świeżym, nikt już nie zadaje sobie pytania czy, ale jak i jakich influencerów wykorzystywać.

Czytaj więcej
MTV Music stawia na polskie produkcje media-tv

MTV Music stawia na polskie produkcje

Kanał rozpoczyna promocję. Akcent postawiono na social media.

Czytaj więcej
Start-up o wielu twarzach marketing

Start-up o wielu twarzach

Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.

Czytaj więcej
Artur Żmijewski twarzą Gomez.pl [wideo] reklama

Artur Żmijewski twarzą Gomez.pl [wideo]

Rusza kampania promująca jesienno-zimową kolekcję odzieżową.

Czytaj więcej
Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe reklama

Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe

Kampania realizowana jest pod hasłem "A ty, co zobaczysz?"

Czytaj więcej
Natalie Portman w kampanii Diora reklama

Natalie Portman w kampanii Diora

Reżyserem filmu jest Emmanuel Cossu.

Czytaj więcej
Polscy internauci są tradycjonalistami media-internet

Polscy internauci są tradycjonalistami

W stosunku do świata Polacy są ponadprzeciętnie przywiązani do Facebooka i YouTube, a mało korzystają z Instagrama i serwisów subskrypcyjnych.

Czytaj więcej
Nescafé zachęca w reklamie do rozmów z przyjaciółkami reklama

Nescafé zachęca w reklamie do rozmów z przyjaciółkami

Za planowanie mediów i koncept kreatywny kampanii Nescafé Sensazione Creme odpowiada MEC Wavemaker.

Czytaj więcej
Fructis rusza z konkursem marketing

Fructis rusza z konkursem

Marka promuje w social mediach produkty ze swojego portfolio i namawia do dbania również o prawidłowe odżywianie.

Czytaj więcej
Ogrody danych (refleksje po Interact 2017) reklama

Ogrody danych (refleksje po Interact 2017)

Świat reklamy i technologii wszedł w fazę, w której coraz trudniej będzie oddzielić jedno od drugiego, a konsumenci będą spotykać się z coraz bardziej zaawansowanymi modelami targetowania i prezentacji treści reklamowej.

Czytaj więcej