Wyniki wyszukiwania dla tagu - instytut-badan-outdooru
ilość wyników: 5
Chcemy być pierwsi media-ooh

− Dzięki digitalizacji najstarsze medium na świecie zyskało nowy potencjał rozwoju i staje się wiodącym graczem na rynku mediów. Na wszystkich rynkach, gdzie Clear Channel rozwijał ofertę DOOH, w ciągu krótkiego czasu jego udział rósł skokowo - twierdzi Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
IGRZ publikuje raport o rynku OOH media-ooh

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej
Rewolucji nie będzie media-ooh

Rozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.

Czytaj więcej
AMS postawił pierwszą wiatę media-inne

Zastępca prezydenta m.st. Warszawy Jacek Wojciechowicz oraz prezes AMS SA Marek Kuzaka odsłonili pierwszą stołeczną wiatę powstałą w ramach projektu "Przystanek komunikacji miejskiej".

Czytaj więcej
OOH - wiaty, badanie, ustawa opinie

Ostatnie miesiące ubiegłego roku branża outdoorowa przeżyła w przyspieszonym tempie. Odkurzyła zalegające od dawna sprawy i zajęła się porządkowaniem swojego podwórka. 2014 r. ma szansę być przełomowym dla OOH.

Czytaj więcej