ilość wyników: 6
Niezmiennie rządzą firmy technologiczne, ale są wśród nich przetasowania - traci Intel, a zyskuje Microsoft.
Czytaj więcejW cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.
Czytaj więcejW 2020 r. marki wydadzą globalnie 1,4 mld dolarów na reklamy i sponsoring w e-sporcie. Wartość rynku e-sportowego w Polsce stale rośnie. Żaden marketer nie może już deklarować, że nie interesuje się gamingiem - pisze Anna Elwart, managing director Resolution.
Czytaj więcejSponsorzy spoza pierwszej piątki wskazywani byli przez 5% i mniej badanych.
Czytaj więcejWedług badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.
Czytaj więcejRelację z Content Marketing World przygotował Norbert Kilen, dyr. strategii On Board Think Kong.
Czytaj więcej