ilość wyników: 10
Trzy lata w grupie Polsatu, a portal wciąż ma słabsze wyniki reklamowe, niż kiedy był w rękach Bauera.
Czytaj więcejGrzegorz Marczak i Haprin pozostawili sobie 30% udziałów.
Czytaj więcejKatarzyna Wyszomirska-Wierczewska awansowała na CMO całej grupy, a Karina Jakóbiak-Kapusta na szefową komunikacji marketingowej.
Czytaj więcejGrupa mediowo-telekomunikacyjna zmienia branding.
Czytaj więcejNależący do grupy Polkomtel za 7 mld zł sprzeda infrastrukturę techniczną sieci komórkowej Plus.
Czytaj więcejPoliczyliśmy, które firmy ile zapłacą rządowej "składki od reklam".
Czytaj więcejW akcji biorą udział m.in. stacje telewizyjne i radiowe oraz portale internetowe.
Czytaj więcejTo strategiczna inwestycja w obszarze internetu. Interia jest, obok Onetu i WP, jednym z trzech najpopularniejszych portali w Polsce.
Czytaj więcejW jej imieniu ofertę grupie Bauer złożyła Telewizja Polsat.
Czytaj więcejSerwisy Grupy Interia w marcu br. odwiedziło ponad 20 milionów użytkowników, wynika z badania Gemius/PBI za marzec 2018. To efektowne potwierdzenie trendu utrzymującego się od kilkunastu miesięcy - Interia rośnie najszybciej na tle portalowej konkurencji.
Czytaj więcej