ilość wyników: 17
Wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania obejmującego również Polskę zostały zaprezentowane na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos.
Czytaj więcejZ tytułowym pytaniem, które wybrzmi mocno także podczas październikowej konferencji Shopper Day, zwróciliśmy się do trójki (a właściwie czwórki) ekspertów.
Czytaj więcejObejmie ponad 60 tys. respondentów.
Czytaj więcejMarketingowcy często lubią swoją pracę i uważają ją za ciekawą, ale częściej niż przedstawiciele innych profesji narzekają, że praca kłóci się z ich sumieniem i przekonaniami - wynika z badania agencji mediowej.
Czytaj więcejCo piąty (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka.
Czytaj więcejKampania jest adresowana do dzieci w wieku szkolnym. Ma dotrzeć do 100 tys. odbiorców.
Czytaj więcejPierwsze trzy miejsca zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.
Czytaj więcejTo jeden z wyników badania Ipsosu dla Nespresso Professional i Lyreco.
Czytaj więcejZ badania Google i IPSOS wynika, że prawie dwie trzecie polskich konsumentów ma "w głowie" konkretne marki, odpowiadające na ich zapotrzebowania oraz że nie jesteśmy aż tak uzależnieni od smartfonów jak się na ogół sądzi - zauważa Michał Sosnowski, Project Manager w Tagmax.
Czytaj więcejNowa polityka handlowa obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce.
Czytaj więcej