Wyniki wyszukiwania dla tagu - izabela-albrychiewicz
ilość wyników: 25
2024: rok wyzwań - sonda opinie

W tradycyjnej noworocznej sondzie swoimi przemyśleniami podzielili się z "MMP": Izabela Albrychiewicz (GroupM), Michał Ryszkiewicz (Altavia Kamikaze + K2), Maciej Niepsuj (Mediahub), Krystian Botko (Anystar), Anna Nowak (Dentsu Creative), Miłosz Jacyna (Havas Play).

Czytaj więcej
GroupM: Branża wierzy w AI i big data, bez entuzjazmu o metaverse i NFT media-inne

Tylko garstka przedstawicieli rynku reklamowego widzi w technologii AI wyłącznie ryzyko dla swojej specjalizacji.

Czytaj więcej
Szefowa regionu media-inne

Izabela Albrychiewicz wchodzi na jeszcze wyższe stanowisko w GroupM. Teraz odpowiada za wyniki całego regionu w ramach sieci.

Czytaj więcej
GroupM z dorocznymi prognozami wzrostu rynku reklamy reklama

Globalnie - 6,5% w br., 5,9% w 2023 r. W Polsce wzrost w br. sięgnie 3,4%.

Czytaj więcej
Wszyscy w odwrocie - branża reklamowa wobec rosyjskiej inwazji na Ukrainę reklama

Najszybciej zaczęły reagować same marki. Holdingi reklamowe później, ale również pokazały jedność w tej sytuacji. Pomoc do Ukrainy płynie szerokim strumieniem - również z naszej branży

Czytaj więcej
Program "First job in digital" przyciągnął starszych pracowników do GroupM media-inne

GroupM odnotował spore zainteresowanie dojrzalszych pracowników (osób ok. 40. roku życia) programem "First job in digital" realizowanym wiosną i latem tego roku.

Czytaj więcej
Izabela Albrychiewicz z regionalną funkcją w GroupM media-inne

CEO polskiego oddziału GroupM zyskuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Czytaj więcej
Domy mediowe nie wierzą w negatywne skutki "lex TVN" dla rynku reklamy media-tv

Dzisiaj problemem jest raczej brak inventory reklamowego w stacjach telewizyjnych. Niektórzy eksperci z branży mówią jednak o konsekwencjach ewentualnego końca nadawania naziemnego stacji TVN i TVN7 czy o wyższych udziałach kanałów informacyjnych w czasie kryzysów politycznych.

Czytaj więcej
GroupM: Reklamodawcy zainteresowani addressable TV media-tv

Zdaniem top marketerów "targetowana telewizja" znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych, marek.

Czytaj więcej
Gong i MullenLowe MediaHub z nagrodą Best In Show podczas Mixx Awards 2020 [wideo] reklama

Agencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".

Czytaj więcej