ilość wyników: 25
W tradycyjnej noworocznej sondzie swoimi przemyśleniami podzielili się z "MMP": Izabela Albrychiewicz (GroupM), Michał Ryszkiewicz (Altavia Kamikaze + K2), Maciej Niepsuj (Mediahub), Krystian Botko (Anystar), Anna Nowak (Dentsu Creative), Miłosz Jacyna (Havas Play).
Czytaj więcejTylko garstka przedstawicieli rynku reklamowego widzi w technologii AI wyłącznie ryzyko dla swojej specjalizacji.
Czytaj więcejIzabela Albrychiewicz wchodzi na jeszcze wyższe stanowisko w GroupM. Teraz odpowiada za wyniki całego regionu w ramach sieci.
Czytaj więcejGlobalnie - 6,5% w br., 5,9% w 2023 r. W Polsce wzrost w br. sięgnie 3,4%.
Czytaj więcejNajszybciej zaczęły reagować same marki. Holdingi reklamowe później, ale również pokazały jedność w tej sytuacji. Pomoc do Ukrainy płynie szerokim strumieniem - również z naszej branży
Czytaj więcejGroupM odnotował spore zainteresowanie dojrzalszych pracowników (osób ok. 40. roku życia) programem "First job in digital" realizowanym wiosną i latem tego roku.
Czytaj więcejCEO polskiego oddziału GroupM zyskuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Czytaj więcejDzisiaj problemem jest raczej brak inventory reklamowego w stacjach telewizyjnych. Niektórzy eksperci z branży mówią jednak o konsekwencjach ewentualnego końca nadawania naziemnego stacji TVN i TVN7 czy o wyższych udziałach kanałów informacyjnych w czasie kryzysów politycznych.
Czytaj więcejZdaniem top marketerów "targetowana telewizja" znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych, marek.
Czytaj więcejAgencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".
Czytaj więcej