ilość wyników: 11
Jedna z największych sieci elektromarketów negocjuje z kontrahentami, ale równocześnie składa wniosek o postępowanie upadłościowe.
Czytaj więcejZa koncept kreatywny reklamy odpowiada agencja McCann.
Czytaj więcejOceniają: Maciej Kraska, copywriter, Cut The Mustard i Monika Witoń, head of marketing & PR, HRK SA
Czytaj więcejKampanię przygotowały i realizują Opus B i Starcom.
Czytaj więcejKampanię opracował Marcin Tyszka.
Czytaj więcejW finale 9. edycji "Top Model" w Polsce pokonał głosami widzów TVN i jurorów Weronikę Kaniewską i Patrycję Sobolewską.
Czytaj więcejW branży "beauty" nastąpiła kulturowa, a wręcz filozoficzna zmiana. Marketing musi sobie z tymi zmianami poradzić. Sam musi się zmieniać - mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu sieci perfumerii Douglas.
Czytaj więcejFioletowy operator umożliwi tańsze łączenie ofert komórkowych w grupach nawet do 10 osób.
Czytaj więcejPPL Koral startuje z kampanią wprowadzającą nowości produktowe na rynek.
Czytaj więcejSponsor oprócz tradycyjnej komunikacji przygotuje m.in. specjalne zestawy dla uczestników.
Czytaj więcej