ilość wyników: 6
Premierowo publikujemy rozmowę z dr Stanisławem Trzcińskim, autorem wydanej niedawno nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN książki "Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji". W druku rozmowa ukaże się w styczniowym wydaniu "Media Marketing Polska".
Czytaj więcejInne wyjątkowe nagrody również czekają. Zapisy do turnieju, który odbędzie się 12 września na polu Sobienie Królewskie Golf & Country Club, trwają!
Czytaj więcejSieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.
Czytaj więcejOrganizatorem imprezy jest Agora, współorganizatorem miasto Olsztyn.
Czytaj więcejJeśli dojdzie do fuzji AB InBev i SABMillera, powstanie megakoncern browarniczy o wartości 250 mld dol., niemający sobie równego w świecie.
Czytaj więcejWciąż mamy dwucyfrowy wzrost segmentu whisky i widzimy w nim duży potencjał - whisky z produktu niszowego, dla koneserów, staje się bardziej mainstreamowa, sięgają też po nią coraz częściej kobiety - mówi Christian Seel, dyr. marketingu Pernod Ricard Polska.
Czytaj więcej