ilość wyników: 14
Praca nad optymalizacją i poprawą jakości aplikacji jest koniecznym pierwszym krokiem do stworzenia bardziej zrównoważonej sieci, w myśl postulatu "Make the web a better place" - pisze Jędrzej Marciniak - chief technology officer, Kamikaze, Altavia Group.
Czytaj więcejMnogość strategii pozwala wyróżnić się nowym graczom. Jeśli początkowo niemożliwe jest konkurowanie na topowe słowa kluczowe, warto próbować działań komplementarnych - pisze Kamila Lenartowicz, SEO Manager, Kamikaze.
Czytaj więcejJeden serwis pozwala obsłużyć użytkowników z aplikacji mobilnych i serwisu internetowego niezależnie od urządzenia, z jakiego korzystają. Dobrze zrealizowana, wpisująca się w strategię marketingową aplikacja to rozwiązanie win-win - przekonuje Jędrzej Marciniak, chief technology officer, Kamikaze.
Czytaj więcejAwansuje na nowo utworzone stanowisko.
Czytaj więcejKampania w formie 10-sekundowych animowanych spotów.
Czytaj więcejKampanię aplikacji do streamingu muzyki przygotowała agencja Kamikaze.
Czytaj więcejJakub Bartosiak, head of performance Kamikaze, pokazuje, jak z perspektywy marki "prześwietlić" potencjalnych partnerów e-commerce i spośród wielu wybrać tych gwarantujących ruch, a co za tym idzie sprzedaż.
Czytaj więcejProducent piwa podjął współpracę z marką modową.
Czytaj więcejGala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcejKalendarz ze zdjęciami Jakuba Wożniaka powstał pro bono.
Czytaj więcej