Wyniki wyszukiwania dla tagu - kantar-millward-brown
ilość wyników: 11

"Claudia" testuje format na wakacje media-prasa

"Claudia" testuje format na wakacje

Dodatkowo wydawca rozszerzył zasięg dystrybucji "Claudii" o 6 tys. punktów sprzedaży.

Czytaj więcej
GoldenSubmarine, VML i Plej agencjami roku; grand prix Golden Arrow dla IKEA Family marketing

GoldenSubmarine, VML i Plej agencjami roku; grand prix Golden Arrow dla IKEA Family

Wczoraj podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.

Czytaj więcej
Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska" media-inne

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Czytaj więcej
Raport "Domy produkcyjne" w styczniowym wydaniu "MMP" reklama

Raport "Domy produkcyjne" w styczniowym wydaniu "MMP"

Badania satysfakcji klientów domów wykonał instytut Kantar Millward Brown.

Czytaj więcej
Coty retargetuje markę Max Factor marketing

Coty retargetuje markę Max Factor

Firma pracuje nad nową komunikacją i portfolio swojej nowej marki - dla kobiet między 35. a 55. rokiem życia.

Czytaj więcej
Raport "Biura Reklamy" w grudniowym "Media & Marketing Polska" reklama

Raport "Biura Reklamy" w grudniowym "Media & Marketing Polska"

W publikacji zaprezentujemy portrety 51 biur na podstawie badań Kantar Millward Brown.

Czytaj więcej
RECMA weźmie pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych media-inne

RECMA weźmie pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych

Niezależna francuska agencja badawcza przygotowująca globalne rankingi domów mediowych doceniła wagę nagród przyznawanych przez nasz magazyn.

Czytaj więcej
Coca-Cola dla młodych marketing

Coca-Cola dla młodych

Coca-Cola HBC Polska przeprowadzi debatę pod hasłem "Praca marzeń czy marzenie o pracy?" otwierającej program YouthEmpowered.

Czytaj więcej
Polska piłka nożna coraz popularniejsza wśród młodej widowni marketing

Polska piłka nożna coraz popularniejsza wśród młodej widowni

To jeden z wniosków płynących z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy SA oraz danych NC+.

Czytaj więcej
Publicis Groupe Holdingiem Roku wg "Media & Marketing Polska" reklama

Publicis Groupe Holdingiem Roku wg "Media & Marketing Polska"

Tytuł Domu Mediowego Roku otrzymał Value Media. Wyróżnienia powędrowały do Havas Media, Maxusa, U2 Media, Vizeum, Grey Group Poland, Hand Made i Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej