Wyniki wyszukiwania dla tagu - ker
ilość wyników: 9

KER: odbiorcy nie naśladują scen z reklam, które zostały stworzone z efektami specjalnymi reklama

KER: odbiorcy nie naśladują scen z reklam, które zostały stworzone z efektami specjalnymi

Do Komisji wpłynęła skarga dotycząca reklamy grupy Lotos.

Czytaj więcej
KER: reklamy "Botoksu" przekraczają granicę dobrych obyczajów reklama

KER: reklamy "Botoksu" przekraczają granicę dobrych obyczajów

Przedstawiciele Kino Świat nie uczestniczyli w posiedzeniu i nie złożyli pisemnej odpowiedzi na skargę.

Czytaj więcej
Skargi na markę Zbój Energy Drink w KER [wideo] reklama

Skargi na markę Zbój Energy Drink w KER [wideo]

Komisja uznała, że rozpowszechnianie reklamy powinno zostać niezwłocznie wstrzymane. Marketer nie widzi problemu.

Czytaj więcej
KER: reklama biegów Runmageddon nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy reklama

KER: reklama biegów Runmageddon nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy

Według komisji ukazanie w reklamie kobiecego wizerunku nie było przejawem dyskryminacji.

Czytaj więcej
KER wydaje orzeczenie ws. Tigera reklama

KER wydaje orzeczenie ws. Tigera

Maspex spisuje standardy komunikacji marketingowej dla grupy w formie deklaracji dla pracowników, współpracowników oraz agencji reklamowych.

Czytaj więcej
KER: Reklama Reserved przekracza "dopuszczalne granice obyczajowości" reklama

KER: Reklama Reserved przekracza "dopuszczalne granice obyczajowości"

Komisja stwierdziła, że reklama może zaowocować brakiem zaufania do apeli społecznych i zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne.

Czytaj więcej
Rada Reklamy chce szkolić kreatywnych reklama

Rada Reklamy chce szkolić kreatywnych

Zapowiada rozpoczęcie działań edukacyjnych skierowanych do osób odpowiedzialnych za przygotowywanie kreacji reklamowych.

Czytaj więcej
Hoop w KER za "posługiwanie się podtekstem alkoholowym" reklama

Hoop w KER za "posługiwanie się podtekstem alkoholowym"

W opinii zespołu KER reklama kształtuje złe nawyki.

Czytaj więcej
Reklamy "Gazety Polskiej" naruszały normy KER reklama

Reklamy "Gazety Polskiej" naruszały normy KER

Zespół KER uznał, że reklama przekroczyła dopuszczalne granice obyczajowości.

Czytaj więcej