Wyniki wyszukiwania dla tagu - kino-swiat
ilość wyników: 9

"Kobiety mafii" Patryka Vegi przyciągnęły do kin ponad milion widzów media-inne

"Kobiety mafii" Patryka Vegi przyciągnęły do kin ponad milion widzów

To już czwarty z rzędu taki sukces frekwencyjny reżysera.

Czytaj więcej
Film "Kobiety mafii" bije rekord "Greya" media-inne

Film "Kobiety mafii" bije rekord "Greya"

Nowy film Patryka Vegi znów bije rekordy frekwencyjne.

Czytaj więcej
KER: reklamy "Botoksu" przekraczają granicę dobrych obyczajów reklama

KER: reklamy "Botoksu" przekraczają granicę dobrych obyczajów

Przedstawiciele Kino Świat nie uczestniczyli w posiedzeniu i nie złożyli pisemnej odpowiedzi na skargę.

Czytaj więcej
"Listy do M. 3" z pierwszym takim rekordem frekwencyjnym od czasu "Quo vadis" media-inne

"Listy do M. 3" z pierwszym takim rekordem frekwencyjnym od czasu "Quo vadis"

Frekwencja kinowa przekroczyła 3 mln widzów.

Czytaj więcej
Po 10 dniach wyświetlania "Botoks" bije "Pitbulla" media-inne

Po 10 dniach wyświetlania "Botoks" bije "Pitbulla"

Frekwencja blisko 1 mln 460 tys. widzów po drugim weekendzie na ekranach.

Czytaj więcej
Sprzedaj duszę korporacji kultywator-branzowy

Sprzedaj duszę korporacji

Grzmoty pod adresem międzynarodowych gigantów korporacyjnych i cyfrowego ubezwłasnowolnienia trącą już dawno myszką - reżyser zda się o tym zapominać w filmie "The Circle. Krąg".

Czytaj więcej
Filmowe rodaków wybory opinie

Filmowe rodaków wybory

O tym, które tytuły częściej ogląda się w kinach, a które na VoD, pisze Marta Nowakowska z Kino Świat.

Czytaj więcej
SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc. reklama

SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc.

Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.

Czytaj więcej
Rok 2014 - wzrosty i spadki reklama

Rok 2014 - wzrosty i spadki

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

Czytaj więcej