Wyniki wyszukiwania dla tagu - kmiecik-marek
ilość wyników: 5

CCC idzie po Europę panie-przodem

CCC idzie po Europę

Startuje największa w historii firmy kampania reklamowa realizowana równolegle na czterech rynkach na kontynencie. W centrum znajduje się nowy claim, sieć stawia na ugruntowanie tożsamości marki i wzmocnienie jej postrzegania.

Czytaj więcej
Wiosenna ofensywa Tarczyńskiego marketing

Wiosenna ofensywa Tarczyńskiego

Firma Tarczyński SA wystartowała z rozległą kampanią reklamową nowej linii. Proponuje nowe produkty, nowe pozycjonowanie i nową platformę komunikacji dla wędlin z linii Suche.

Czytaj więcej
Dobrodziejstwo inwentarza marketing

Dobrodziejstwo inwentarza

Rosyjskie embargo wbrew pozorom wcale mocno nie zabolało Polski. Konsumpcja wieprzowiny wzrasta. Podobnie wydatki reklamowe największych producentów wędlin i mięsa - pod strzechy dotarł komunikat, że tam, gdzie konkurencja, konieczny jest solidny branding.

Czytaj więcej
Coca-Cola na zielono marketing

Coca-Cola na zielono

W Argentynie pojawiła się nowa Coca Cola Life z zieloną etykietą i nakrętką, słodzona stewią. Koncern z Atlanty nie był jednak pierwszym, który w swoim napoju wykorzystał naturalny słodzik. Pierwsza słodzona stewią cola pojawiła się... w Polsce.

Czytaj więcej
Hoop Cola odważnie i alternatywnie marketing

Hoop Cola odważnie i alternatywnie

Marka wystartowała z wyrazistą platformą komunikacyjną. Twarzą brandu został komiksowy superbohater Wilq, który w kontrze do popularnych w reklamie celebrytów odważnie gra im na nosie.

Czytaj więcej