ilość wyników: 5
Startuje największa w historii firmy kampania reklamowa realizowana równolegle na czterech rynkach na kontynencie. W centrum znajduje się nowy claim, sieć stawia na ugruntowanie tożsamości marki i wzmocnienie jej postrzegania.
Czytaj więcejFirma Tarczyński SA wystartowała z rozległą kampanią reklamową nowej linii. Proponuje nowe produkty, nowe pozycjonowanie i nową platformę komunikacji dla wędlin z linii Suche.
Czytaj więcejRosyjskie embargo wbrew pozorom wcale mocno nie zabolało Polski. Konsumpcja wieprzowiny wzrasta. Podobnie wydatki reklamowe największych producentów wędlin i mięsa - pod strzechy dotarł komunikat, że tam, gdzie konkurencja, konieczny jest solidny branding.
Czytaj więcejW Argentynie pojawiła się nowa Coca Cola Life z zieloną etykietą i nakrętką, słodzona stewią. Koncern z Atlanty nie był jednak pierwszym, który w swoim napoju wykorzystał naturalny słodzik. Pierwsza słodzona stewią cola pojawiła się... w Polsce.
Czytaj więcejMarka wystartowała z wyrazistą platformą komunikacyjną. Twarzą brandu został komiksowy superbohater Wilq, który w kontrze do popularnych w reklamie celebrytów odważnie gra im na nosie.
Czytaj więcej